Info na temat 2.4 i 3.0

nabrU

Moderator
Wczoraj miałem wreszcie okazję pierwszy raz zajechać na Ionity po update do wersji softu 2.4 i Whizzy dobił do 131kW przy 13% SOC (y). Co prawda krzywa się nie poprawiła (poza prędkością) ale oby zawsze takie update'y były co dodają ektra 30kW po DC :)

1660572214279.png

1660572276104.png
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Wczoraj miałem wreszcie okazję pierwszy raz zajechać na Ionity po update do wersji softu 2.4 i Whizzy dobił do 131kW przy 13% SOC (y). Co prawda krzywa się nie poprawiła (poza prędkością) ale oby zawsze takie update'y były co dodają ektra 30kW po DC :)

View attachment 6355

View attachment 6356
Dlaczego krzywa spada do zera przy 60 procentach? Nie wygląda to jak odłączenie.
 

nabrU

Moderator
To było normalne ręczne zatrzymanie ładowania z poziomu samochodu przy SOC 60% (więcej nie potrzebowałem ładować). A dlaczego Tronity tak to rysuje przy końcu, nie wiem :unsure:
TUTAJ koledze @consigliero też to tak wychodzi...
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
To było normalne ręczne zatrzymanie ładowania z poziomu samochodu przy SOC 60% (więcej nie potrzebowałem ładować). A dlaczego Tronity tak to rysuje przy końcu, nie wiem :unsure:
Może chodzi o to, żeby wykres ładnie wyglądał :-D
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Jeździmy już kilka dni z wersją 2.4 i jeszcze trzeba będzie chwilę poczekać, pewnie do wersji 3.0 która może będzie stabilna. Jedną z niedogodności jest fakt, że gdy sobie zdefiniujemy w aucie punkt ładowania, to ono szybko znika. Na początku myślałem że to przypadek ale za trzecim razem stwierdziłem że to musi być norma.
 

nabrU

Moderator
A do czego Ci Marku ten 'punkt ładowania' potrzebny?
Ja nie za bardzo rozumiem co VW chciał tu osiągnąć. Ja nigdy tej opcji nie dotykałem bo nie widzę potrzeby.

Co do stabilności 2.4 to u mnie zero problemów.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Ustawiam sobie dom/wieś gdzie mam ładowanie połową mocy i odblokowanie kabla automatyczne, ustawiam Szewską na połowę mocy i tutaj nie ma odblokowania kabla. Mnie się to opłacało skonfigurować aby nie myśleć jaką mocą ładuję. Dodatkowo tam są harmonogramu ale one i tak na razie nie działały ale mają działać w przyszłości
 

nabrU

Moderator
Dzięki.
U mnie przy jednym punkcie ładowania w domu jest to zbędne.
No może mógłbym ustawić ładowanie w pracy, ale to zero różnicy dla mnie, bo i w domu i w pracy parametry są takie same (ładowanie 7kW i bez odblokowania kabla). No i pracując w większości z domu w tzw. pracy bywam rzadko ;)
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Może mi trochę za dużo energii zużywa, bo dzisiaj na 100% było i dosyć ciepło i ze wsi do Chorzowa bokami ale średnia 67km/h a w Chorzowie przeprowadzka i z 50 kilogramów samych ciężarków do Krakowa nie mówiąc o książkach i innych rzeczach. Na naszym kawałku pseudo autostrady 130km/h i niby średnia 15,7 kwh/100 km ale zostało 10% baterii i range 35 km pokonany dystans około 250 km. Jedynym plusem był fakt skorzystania z Autopay i przejazd tą autostradą wstydu był gratis, trzy odcinki były zwężone z powodu remontu.
 

planzero

Fachowiec
coś tu nie pasuje bo kilka osób na forum meinid pisało o NIŻSZYM o 5-7% zużyciu prądu po update na 2.4…
ja mam serwis w najbliższy piątek - aż się boję, co mi zepsują.
ktoś pisał o aucie zastępczym: z jakiej podstawy dostajecie auta zastępcze przy takich akcjach? należy się?
 
Top