Info na temat 2.4 i 3.0

nabrU

Moderator
NIe mam niestety, chciałem sobie wymienić na lepiej wyposażony model ID.4 lub ID.5 ale ceny teraz są takie że wytrzymam bez tych czujników :)

U nas w UK jest teraz promo na stockowe ID.4 i ID.5, których jak spojrzałem na mojego lokalnego dealera VW to trochę jest:

1668961263156.png

1668961429246.png
 

dawidpl

Nowy na Forum
U nas kierownica po innej stronie więc może dlatego samochody są. ;)
Ta promocja ma też pełno stockowych ICE od Polo do Arteona więc to nie tak że tylko EV są od ręki.
ICE to nie problem dostać i w Polsce, i finansowanie tańsze. Zapytałem z ciekawości o ID.5 to RRSO mieli prawie 17% a podobny Arteon RRSO 14%. Obie wartości z kosmosu tak czy inaczej.
 

Robinhood

Nowy na Forum
Ja mam takie spostrzeżenie ,że w lato jechałem na starym aku i wersji programu z okolic Gniewu do Berlina z jednym międzylądowaniem w Poznaniu a po wymianie zastanawiam się gdzie mi ucieka prąd? Ok jest zimniej ale auto mam 2 zimę i jak dajmy na to jechałem do pracy naładowany i zasięgiem niby 270 km tak teraz na tej samej trasie po ładowaniu zasięg mam 228 a docierając do celu miałem 178 to teraz mam 113 także nie wiem co ta wymiana miała na celu(bo podobno lepsze zarządzanie prądem w niskich temp) ale statystyki poszły w dół i to grubo a nie ma jeszcze jakiegoś statsznego mrozu.Za 2 tyś km mam serwis gwarancyjny (w tyg.robie jakieś 800km więc niedługo)więc chyba to zgłoszę bo coś jest nie tak.Czy ktoś na tym forum ma podobny problem?
 

nabrU

Moderator
Ja mam takie spostrzeżenie ,że w lato jechałem na starym aku i wersji programu z okolic Gniewu do Berlina z jednym międzylądowaniem w Poznaniu a po wymianie zastanawiam się gdzie mi ucieka prąd? Ok jest zimniej ale auto mam 2 zimę i jak dajmy na to jechałem do pracy naładowany i zasięgiem niby 270 km tak teraz na tej samej trasie po ładowaniu zasięg mam 228 a docierając do celu miałem 178 to teraz mam 113 także nie wiem co ta wymiana miała na celu(bo podobno lepsze zarządzanie prądem w niskich temp) ale statystyki poszły w dół i to grubo a nie ma jeszcze jakiegoś statsznego mrozu.

A może to nie wina aku i software 2.4, a przypadłość z wadliwymi modułami baterii (93P7 recall) jak u kolegi @consigliero?

Za 2 tyś km mam serwis gwarancyjny (w tyg.robie jakieś 800km więc niedługo)więc chyba to zgłoszę bo coś jest nie tak.Czy ktoś na tym forum ma podobny problem?

A to dziwne bo ID.3 nie ma przeglądów po przebiegu a tylko po czasie. Skąd więc to "za 2 tyś. mam serwis"?
 

Robinhood

Nowy na Forum
A może to nie wina aku i software 2.4, a przypadłość z wadliwymi modułami baterii (93P7 recall) jak u kolegi @consigliero?



A to dziwne bo ID.3 nie ma przeglądów po przebiegu a tylko po czasie. Skąd więc to "za 2 tyś. mam serwis"?
Byłem raz badać baterie na serwisie to mi powiedzieli, że mieści się w parametrach ale oczywiście nie powiedzieli ile ma % .Co do przeglądu to właśnie zajrzałem w papiery i mam wykupiony jakiś pakiet serwisowy w związku z tym ,że robię dużo km ale powiem szczerze ,że jutro zadzwonię na serwis bo trochę zgłupiałem generalnie :)
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jeśli tylko masz jakieś pojęcie o interfejsach do auta to kup sobie i sam sprawdź baterię. Z mojego doświadczenia autoryzowane serwisy nadal mało wiedzą o elektrykach i robią absolutne wymagane minimum. Czasami warto samemu się podoktoryzować (o ile oczywiście masz na to ochotę i czas).
 
Top