Info o rabacie w Audi na elektryki

sebsek

Posiadacz elektryka
No ale tu kolega pokazuje w trasie po kilkudziesięciu kilometrach ... czyli rozgrzany. Ty pewnie stałeś w korku , nierozgrzany i do tego z klimą i z grzaniem foteli itp. Chwilowo może takie być... ale nie po kilkudziesięciu kilometrach w trasie.
Nierozgrzany Q7 na krótkim odcinku mi pokazywał spalanie ponad 35l diesla ... czyli max ile było na skali.
Na trasie w Q8 55 można również osiągnąć przyzwoite zużycie przy tempomacie ustawionym 130-140 i sporym minusie:
 

Attachments

  • 20231205_082238.jpg
    20231205_082238.jpg
    1,8 MB · Liczba wyświetleń: 25

viallos

Pionier e-mobilności
Jak widać zależy kto ma jaką nogę ... dla mnie ten samochód się nie nadaje ... za często bym się ładował. Z niecierpliwością czekam na platformę PPE i Q6 albo Macana. Rodzi się w strasznych bólach ale może coś się w końcu urodzi.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
No ale tu kolega pokazuje w trasie po kilkudziesięciu kilometrach ... czyli rozgrzany.
W sensie, że właśnie zdążył się rozgrzać i zużycie uwzględnia energię zużytą na to rozgrzanie?
 

viallos

Pionier e-mobilności
W sensie, że na krótkim odcinku nierozgrzane auto wskaże bardzo wysokie zużycie, a po przejechaniu xx kilometrów średnia zużycia zacznie spadać wraz z unormowaniem temperatur i prędkości jak np. wyjedziemy z miasta i będziemy w miarę jednostajnie podróżować.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
W sensie, że na krótkim odcinku nierozgrzane auto wskaże bardzo wysokie zużycie, a po przejechaniu xx kilometrów średnia zużycia zacznie spadać
Dokładnie.
I przy takim dystansie to ten pierwszy przypadek właśnie może być.
Co innego , gdyby tych kilometrów było kilkaset jednym ciągiem.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Niech się Bronek przyzna ile mu chłapie ZIMNY TMX przy dopuszczalnej 140 na autostradzie....

W takiej krowie i przy takiej szybkości raczej normalne.
Zimny? Szczerze mnie to nie obchodzi i nie patrzę na chwilówki bo miałem auto co paliło 72l/100km z v8 i wiem ze chwilowe itp to pomiary o kant dupy.

Ad pytanie to : z 30+ kWh/100 jak nic, gdy jest zimny, grzany w każdym miejscu (fotele kiera
Na Skach i autostradach przy 130-140 teraz, to tak wyjdzie chyba od ok 25/27 do?? ?- wystarczy depnąć kilka razy i po śliwkach jazda na kropelkę .
AP/FSD na płaskim, to ok 27kwh/100km ale ptaka nie dam sobie za to obciąć, gdyż wystarczy wiatr w oczy.....

Jakoś nie przeżywam zużycia energii/paliwa w aucie co ma 1000KM i 2,6 do setki.
Gdybym chciał to robić kupił bym Melexa lub Matiza.


Po roku jazdy i to ostrzejszej niż by była w ICE, mieszanej - 80% to okolice ale z Skami (lecę na ogół 130km/h na AP) - jest 24kwh/100km ( przebieg ok 16 000km}
 
Last edited:

Kilt

Fachowiec
Zimny? Szczerze mnie to nie obchodzi
Też wolę cieszyć się życiem i jazdą, niż bawić się w tabelki i wykresy. Mi wystarczy, że ktoś już to zrobił. Ale jak miałem 20 kilka lat, to jarały mnie takie "zabawy" z gromadzeniem danych i porównywanie ich zawartości. ;)
 
Top