Ioniq 5 - czy najtańszy w swojej klasie

Piotrek_Sl

Posiadacz elektryka
W konfiguratorze Hyundai Ioniq 5 zaczyna się od 159910. Czy to jest realna cena, ktoś z Was za tyle kupił? Na otomoto ceny są wyższe. Wydaje się, że to niezła cena za ten samochód...
 

Sliszue

IONIQ 5 2025
Ja zamowilem w Kwietniu ioniqa 5 i odebrałem w Czerwcu za 199,000 pln wersja n line rwd razem z kolorem i ceramika, leasing 0% na 3 lata, do tego oc/ac za 1 pln.

Moim zdaniem w tej cenie nie było nic lepszego na rynku na 100%. Tym bardziej że wtedy jeszcze TMY Juniper miał drogi leasing i z kolorem wychodziło chyba 230k + leasing 116% czy coś takiego. :)

Za kolejne auto które mi się podobało musiałbym zapłacić 280k a to już inna półka (CLA).
 

Piotrek_Sl

Posiadacz elektryka
Ja zamowilem w Kwietniu ioniqa 5 i odebrałem w Czerwcu za 199,000 pln wersja n line rwd razem z kolorem i ceramika, leasing 0% na 3 lata, do tego oc/ac za 1 pln.

Moim zdaniem w tej cenie nie było nic lepszego na rynku na 100%. Tym bardziej że wtedy jeszcze TMY Juniper miał drogi leasing i z kolorem wychodziło chyba 230k + leasing 116% czy coś takiego. :)

Za kolejne auto które mi się podobało musiałbym zapłacić 280k a to już inna półka (CLA).
A tak w praktyce leasing 0% oznacza, że po tych 3 latach w sumie zapłaciłeś 199000 (brutto?)? Czy to jakiś inaczej liczą?
 

Młody

Follow the White Rabbit
W konfiguratorze Hyundai Ioniq 5 zaczyna się od 159910. Czy to jest realna cena, ktoś z Was za tyle kupił? Na otomoto ceny są wyższe. Wydaje się, że to niezła cena za ten samochód...

W salonie od tej ceny można jeszcze wyrwać trochę rabatu. Ja zamówiłem w czerwcu, ale model z wyższym wyposażeniem i największą baterią. Łączny rabat sięgał blisko 70 tys. We wrześniu mam mieć odbiór.
 

Janek_

Nowy na Forum
Da się oczywiście kupić za taką kwotę ale najważniejsze, dla mnie przynajmniej, jest to co za te pieniądze dostajemy. Mam Ioniqa5 z 2022 r. w najwyższym wtedy dostępnym wyposażeniu - bez przeszklonego dachu. W sumie samochód bardzo fajny ale ja dostrzegam w nim szereg niedostatków. Po pierwsze zużycie energii przy prędkościach autostradowych jest zdecydowanie za duże. W zasadzie max. prędkość z którą podróżuję na długich trasach to 120 w porywach 130 km/h, przy tych bliskich 140 km/h energii wystarczy na mak. 180 - 220 km, a to jest mało. Po drugie - bagażnik jak dla mnie jest za mały. Bagażnik z przodu jest śmiesznie mały, a z tyłu pod podłogą nie jest lepiej. Tak więc jeżeli ktoś będzie jeździł tylko "wokół komina" i na krótkich trasach, to wybór jest dobry ale dla dłuższych podróży już nie.
 

Piotrek_Sl

Posiadacz elektryka
Da się oczywiście kupić za taką kwotę ale najważniejsze, dla mnie przynajmniej, jest to co za te pieniądze dostajemy. Mam Ioniqa5 z 2022 r. w najwyższym wtedy dostępnym wyposażeniu - bez przeszklonego dachu. W sumie samochód bardzo fajny ale ja dostrzegam w nim szereg niedostatków. Po pierwsze zużycie energii przy prędkościach autostradowych jest zdecydowanie za duże. W zasadzie max. prędkość z którą podróżuję na długich trasach to 120 w porywach 130 km/h, przy tych bliskich 140 km/h energii wystarczy na mak. 180 - 220 km, a to jest mało. Po drugie - bagażnik jak dla mnie jest za mały. Bagażnik z przodu jest śmiesznie mały, a z tyłu pod podłogą nie jest lepiej. Tak więc jeżeli ktoś będzie jeździł tylko "wokół komina" i na krótkich trasach, to wybór jest dobry ale dla dłuższych podróży już nie.
Hmm, ale wokoło komina to można sobie Surfa kupić...
 
Top