Jak sprzedać używanego elektryka?

vwir

Pionier e-mobilności
Ale co widzę?
Że jest gorzej niż 5 lat temu?
No widzę.
Zacytuj resztę wypowiedzi. Może po prostu kupiłeś niszowe auta, których nikt nie chce? Żeby nie było - mnie akurat taki Soul się podoba. Ale ja to truskawki cukrem... Z kolei moja żona nie jest w stanie zdzierżyć jego wyglądu, a to właśnie ona miałaby nim jeździć.
 

solik

Pionier e-mobilności
no niestety tez bym za niego nie dal tyle co za eniro 64kwh

20-30 tys mniej czyli 8 z przodu, z 9 juz by zeby zaciskal :p

mi sie akurat prostota generacji tych pierwszych kia 64kwh podoba, znam te auta i taka uzywke moglbym miec - za odpowiednia cene
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Temat tego Smarta który się przewijał powyżej jest o tyle ciekawy że faktycznie wycena tego egzemplarza wydaje się sensowna. Ale no nie oszukujmy się - jest to stare auto w nowej technologii. Mając 30k na wydanie i szukając auta do miasta pewnie też nie kupiłbym tego auta.
Ale ja za nie chcę 20, nie 30 ile normalnie podobne kosztują.....
I nadal brak zainteresowania, totalnie.

A jako wózek na zakupy na miasto, czy dla młodzieży się sprawdza.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zacytuj resztę wypowiedzi. Może po prostu kupiłeś niszowe auta, których nikt nie chce?
Tak - i wszyscy inni którzy kupili bev, a dealerzy nie chcą ich teraz odkupić, też tak kupili, niszowe, ciężko odsprzedawalne pojazdy.
To jest generalnie clou tego wątku !!!
 
Last edited:

solik

Pionier e-mobilności
ciekawe jak wyglada sprzedaz uzywanych hybryd innych niz toyota - pewnie podobnie jak z elektrykami innymi niz tesla

jak chcesz sprzedac bo potrzebujesz pieniedzy to sprzedasz

jak chcesz bo ci sie znudzilo i chcesz inne - no to fanaberia, bedziesz czekal az sie zestarzeje i samo stanieje, takie moje zdanie
 

Ev3

Pionier e-mobilności
no niestety tez bym za niego nie dal tyle co za eniro 64kwh
Ze względu na?
Przecież to jest praktycznie to samo auto, tyle że mieście poręczniejsze, ale z mniejszym bagażnikiem.
20-30 tys mniej
Drogie te kilka cm różnicy.
Bo skoro 420 cm wychodzi Ci za np. 70 tys, a dodatkowe 5% za 30 tys, to coś tu z rachunkami nie gra.....
 

solik

Pionier e-mobilności
Ze względu na?
wyglad, mialem DS ale z uwagi na specyficzny wyglad sprzedaz jego byla gorsza i poszedl taniej niz jego odpowiednik ktory byl peugeotem

niro dla mnie wyglada powazniej i wydaje sie wieksze - nie patrz na papier bo przecietny kupujacy tez tego robil nie bedzie

taka cena za wziecie auta ktore wywoluje skrajne emocje, raczej wiedziales co ludzie o nim pisza na forum bo pamietam jak go kupowales

ja mam 500e z wieksza bateria, jak bede wystawial to jako jedno z tanszych zeby sie sprzedal - pogodzilem sie ze na tym nie zarobie tylko strace ale to urok decyzji kupna nowego, malego elektryka - byly w momencie zakupu inne warunki, inne potrzeby a poza mini nie bylo zadnego malego wspolczesnego elektryka

latwiej sprzedac nieswiadomemu przeplacone auto jak jest nowe - sam bylem swiadkiem jak niunia pierdunia w salonie zapytana "a wie pani ze to elektryk" spytala "a co to za roznica?", w uzywanych chcialbym zobaczyc taka sytuacje
 

Ev3

Pionier e-mobilności
ciekawe jak wyglada sprzedaz uzywanych hybryd innych niz toyota - pewnie podobnie jak z elektrykami innymi niz tesla
Coś w tym może być.
Ale to oznacza że nie lubiąc wiązać się z autem na dłużej, jako następne trzeba szukać młodego plug-in od Toyoty, a nie bev.
jak chcesz sprzedac bo potrzebujesz pieniedzy to sprzedasz
Sytuacja jest raczej odwrotna, chcę wydać więcej, na nówkę (jak wejdzie).
Mógłbym kupić za gotówkę, ale nie mam miejsca w garażu i nie potrzebuję czwartego elektryka.

Bardziej analizuję temat pod przyszły zakup, a nie przyszłą sprzedaż, może trzeba będzie zmienić cel zakupowy po prostu.
Choćby po to żeby za kilka lat nie trzeba było znowu stracić kilkudziesięciu tysięcy od bieżącej wartości, żeby ktoś łaskawie zechciał odkupić.

Albo wynajem - i przyklepać stratę już na starcie.

Obie wersje złe, a alternatywna 300 konna hybryda chyba aż tak źle nie jeździ.
jak chcesz bo ci sie znudzilo i chcesz inne - no to fanaberia, bedziesz czekal az sie zestarzeje i samo stanieje, takie moje zdanie
I tu się zgadzamy, albo sprzedasz z ogromną stratą, albo w ogóle.
I ten stan właśnie mnie tak niepokoi.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
niro dla mnie wyglada powazniej
I przede wszystkim mocno się postarzało.
Głównie przez nowszy model.
Soul wygląda tak jak wyglądał 3 lata temu, na stare Niro patrzeć się nie da.
i wydaje sie wieksze
No właśnie.
To akurat minus jak dla mnie.

Niby teraz nagle wszyscy chcą kupować akurat elektryka jako rodzinne auto na dalekie wypady, czy o co chodzi?
- nie patrz na papier bo przecietny kupujacy tez tego robil nie bedzie

taka cena za wziecie auta ktore wywoluje skrajne emocje, raczej wiedziales co ludzie o nim pisza na forum bo pamietam jak go kupowales
Zgadza się, kupowałem i nadal kupię nowego dla siebie.
Wiem też że będzie mniej wart niż Niro i to logiczne, jako nowy też był.
Ale nie o 50% jak zasugerowałeś.....
 

solik

Pionier e-mobilności
Niby teraz nagle wszyscy chcą kupować akurat elektryka jako rodzinne auto na dalekie wypady, czy o co chodzi?

raczej jak najwiecej auta w jak najmniejszej kasie



Wiem też że będzie mniej wart niż Niro i to logiczne, jako nowy też był.
Ale nie o 50% jak zasugerowałeś.....

wtedy byl zly czas na zakup aut

brat kupil hybrydowego qashkaia za 185k a teraz nowe sa za 160k a uzywane z przebiegiem 20-30k po 120k (i to od dealera), pomijam sensownosc tego auta w tej wersji ale wiele osob sie mierzyc bedzie z pdoobnymi problemami, auta powszechne stanialy

przed zakupem mial poprzedniego ktorego kupil za 80 tys a po paru latach sprzedal za 70 tys i myslal ze tak juz bedzie zawsze
 
Top