Jak sprzedać używanego elektryka?

Ev3

Pionier e-mobilności
Sprzedawał ktoś ostatnio samochód na mobile.de?
Kiedy można to było zrobić na stronie mobile.eu, ale teraz z tego co widzę ona już nie działa.
Z kolei na mobile.de jest sprzedaż, ale tylko dla dealerów.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Sprzedawał ktoś ostatnio samochód na mobile.de?
Kiedy można to było zrobić na stronie mobile.eu, ale teraz z tego co widzę ona już nie działa.
Z kolei na mobile.de jest sprzedaż, ale tylko dla dealerów.
Może nie ostatnio, bo dokładnie rok temu, ale też miałem problem z wystawieniem ogłoszenia jako nie-komis. Poddałem przy trzeciej próbie wystawienia na firmę i w końcu przeszło jako privat.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Może nie ostatnio, bo dokładnie rok temu, ale też miałem problem z wystawieniem ogłoszenia jako nie-komis. Poddałem przy trzeciej próbie wystawienia na firmę i w końcu przeszło jako privat.
A gdzie to się robi?
Nie widzę w ogóle takiej opcji.....
 

Halisep

Posiadacz elektryka
A gdzie to się robi?
Nie widzę w ogóle takiej opcji.....
Verkaufen -> auto verkaufen -> inserat -> wpisujesz dane auta i na pytanie "Art des verkauf" zaznaczyłem jako privat.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Verkaufen -> auto verkaufen -> inserat -> wpisujesz dane auta i na pytanie "Art des verkauf" zaznaczyłem jako privat.
Ok, wszystko jasne - polska wersja tej samej strony nie ma takich opcji.
Dzięki za info.
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
Większość osób nie stać na myślenie o przyszłości, żyje się tu i teraz, ot relikt ustroju słusznie minionego.
To w obecym ustroju tak się myślało, dlatego w kapitaliźmie najwiekszą składową PKB jest konsumpcja, a w ustroju minionym najwiekszą skłądowa były inwestycje (nawet jeśli głupie), właśnie dlatego nasze praktycznie wszystkie elektrownie pochodza z ustroju słusznie minionego gdy budowano na zapas na przyszłosc,, a od 35 lat w nowym ustroju ich nie budujemy, bo ważniejsze są kolorowe opakowania, kolorowe ciuchy oraz wycieczki zagraniczne
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
Nie zgadzam się, Tobą - w latach 90' i 2000' jako młody dużo grałem na komputerze i nie zmieniałem go co roku. Wręcz przeciwnie - co najwyżej trochę pamięci się dokupiło.
Źle Ci sie zapamietało, w tych latach wydajność procesorów poprzez wzrost taktowania rosłą w absurdalnym tempie:
Pierwszy pentium 0,06GHz - 1993
Pentium pro 0,2GHz - 1996 (ponad trzy razy wyższe taktowanie)
AMD Athlon 1,0Ghz - 1999 (kolejne pięc razy wiecej)
Pentium IV - 4,0Ghz - 2004 (znów 4 razy wiecej)
Wtedy 3 letni komputer był złomem na któym juz nie dało sie grać.
I nastąpiło spowlnienie, bo po kolejnych 20 latach wydajnosc dalej rosnie ale taktowanie przez te dwadziescia lat ledwie o 50% gdzie wczesniej były to roczne wzrosty

Obecne elektryki maja podobny "problem" jak sprzet komputerowy z tamtych lat, szybko sie starzeją
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
oooo... one pedal to dla mnie też dealbreaker, najlepsza funkcja ever.
A zdarzyło wam się awaryjne hamowanie?
Słyszałem historie, ze niektórym zgodnie ze starym odruchem w sytuacji krytycznej potrafi sie pomieszać i stary odruch miksujac sie z nowym powoduje ze wciskamy z całej siły ale pedał "gazu" bo tylko go obecnie uzywamy
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad starzenie się technologii .
Można czekać było na komputery PC ,ale mnie itp ludzi cieszyło już Commodore 64 przemycone z Niemiec innych Atari , potem Amiga itd .
Podobnie z elektromibilnością , każdy wsiada kiedy chce do tego pociągu .Ci pierwsi mają puste wagony , potem będzie tlok i już nie tak ciekawie i wesoło .
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Obecne elektryki maja podobny "problem" jak sprzet komputerowy z tamtych lat, szybko sie starzeją
Taka sobie analogia.
1. Postęp w EV nie jest aż tak szybki. Wbrew temu co pokazuje sie na głównej stronie portalu gęstość energetyczna baterii, szybkość ładowania i inne parametry użytkowe tych samochodów nie podwajają się co 18 miesięcy.
2. Po roku, czy 2 od kupna komputer stawał się przestarzały i nie dało się na nim uruchomić jakiejś nowszej gry, kolejnej wersji Windows, czy nowszej wersji używanego programu. 10 letnia Tesla S nadal jest w stanie w rozsądnym czasie zawieźć kierowcę i 4 pasażerów do celu. W dodatku dzięki oparciu sporej części funkcjonalności na oprogramowaniu i wydawaniu poprawek starzeje się wolniej niż wiele tradycyjnych samochodów.
 
Top