Cześć,
w zeszłym tygodniu odebrałem swój Model Y i w trakcie inspekcji zauważyłem, że pomiędzy panelami w jednym miejscu była nierówna przerwa. Zgłosiłem to pracownikowi, który następnie pokierował mnie jak stworzyć zgłoszenie w aplikacji na telefonie.
Nie było możliwości wyboru serwisu mobilnego (tylko wizyta w salonie w Ząbkach), ale pracownik powiedział mi, że jak zgłoszenie zostanie już rozpatrzone, to powinna być możliwość zmiany z wizyty w serwisie na wizytę mobilną - niestety nie widzę możliwości zmiany tego obecnie i aplikacja chce, żebym umówił konkretny termin w Ząbkach, które są dla mnie nie po drodze...
w zeszłym tygodniu odebrałem swój Model Y i w trakcie inspekcji zauważyłem, że pomiędzy panelami w jednym miejscu była nierówna przerwa. Zgłosiłem to pracownikowi, który następnie pokierował mnie jak stworzyć zgłoszenie w aplikacji na telefonie.
Nie było możliwości wyboru serwisu mobilnego (tylko wizyta w salonie w Ząbkach), ale pracownik powiedział mi, że jak zgłoszenie zostanie już rozpatrzone, to powinna być możliwość zmiany z wizyty w serwisie na wizytę mobilną - niestety nie widzę możliwości zmiany tego obecnie i aplikacja chce, żebym umówił konkretny termin w Ząbkach, które są dla mnie nie po drodze...