Jakie baterie w Tesla model 3 long range 2021 dostawa w czerwcu

Bronek

Pionier e-mobilności
Honda Prelude i Toyota Celica to też były sedany ;)
Ja tam nie wiem. Moją jeździ czasem emerytka, ale jak przyciśnie to żałuję że nie założyłem kakakasku. A w kakakasku za kierownicą to mus auto sportowe!
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Generalnie tak ale są wyjątki, potwierdzające że te "niesportowe" marki mają lepsze wyniki niż klasyczne sportowe. M4 GTS np. było szybsze niż Lambo Huracan na NS. To tylko pokazuje że granice bardzo się zatarły bo takie cywilne marki robią czasy super aut sprzed 10 lat. Sam się śmiałem jakiś czas temu w Poznaniu jak goście w 'S' nie byli w stanie śmignąć całego okrążenia. Dziś 'S' Plaid gniecie większość aut na Laguna Seca ale co ważniejsze, robi okrążenie za okrążeniem. To się nazywa postęp.
Ale na tor nadal wolę 911 czy nawet Yaris, która radzi sobie całkiem dobrze na krętych torach np. Łódź.
Wg mnie zadne granice sie nie zatarly.
M4 GTS wyprodukowano w calkowitej ilosci 700szt, cena tego auta podczas premiery to 142k euro, praktycznie tyle co 911 GT3.
Wiekszosc dzis koczuje w garazach i czeka na zwiekszenie wartosci, na mobilach juz po 170-180k sprzedaja ;)

Co do Plaida sie nie wypowiem bo prawie nie ma danych - przejedzie on chociaz 2 petle na NS?
Poki co elektryki ze sportem nie maja nic wspolnego (dla 99% Kowalskich bez znaczenia oczywiscie)
 

v460

Fachowiec
Wg mnie zadne granice sie nie zatarly.
M4 GTS wyprodukowano w calkowitej ilosci 700szt, cena tego auta podczas premiery to 142k euro, praktycznie tyle co 911 GT3.
Wiekszosc dzis koczuje w garazach i czeka na zwiekszenie wartosci, na mobilach juz po 170-180k sprzedaja ;)

Co do Plaida sie nie wypowiem bo prawie nie ma danych - przejedzie on chociaz 2 petle na NS?
Poki co elektryki ze sportem nie maja nic wspolnego (dla 99% Kowalskich bez znaczenia oczywiscie)
Potoczne rozumienie sformułowania „samochód sportowy” jest inne. Ale zgodzę się, że TM3 to nie jest auto sportowe. Tak jak Saaby nie były, choć to były w swoim czasie naprawdę szybkie auta i od 40 do 90 mil objeżdżały Porsche 911 Turbo z tego samego okresu. A po zmianie programu (co było dziecinnie proste) jeszcze szybsze.

TM3 przyspiesza nieziemsko, prowadzi się bardzo dobrze, nie jest za miękki, ma wzorcowo rozłożoną masę i środek ciężkości tuż przy asfalcie. Objedzie pewnie 99% tego, co porusza się po naszych drogach. Ale to nadal rodzinny sedan wielkości BMW3, Audi A4 czy Mercedesa C-klasy, oferujący nieco więcej miejsca w środku niż spalinowi konkurenci.
 

p0li

Pionier e-mobilności
to nawet bym się nie odezwał w dyskusji, która pojawiła się w tym wątku.
- muszę powiedzieć że z dużą przyjemnością przeczytałem twój post - jest w nim wiele rzeczowych i wywazonych argumantów i chyle czola za zaangażowanie i ciekawą argumentację
przyznaję ci też rację jeśli chodzi o innowacyjność - jest wiele firm które wprowadziły innowacyjne produkty ale nie trafiły w swoj czas - tesli sie to udało - i bardzo dobrze

- napisze duzymi literami - nie jestem przeciwnikiem tesli ani elektromobilności - natomiast wiem że to nie tylko pachnące kwiatki - sa i ciemne strony tych procesów

- co do porównania ICE i tesli - masz rację - nie jeździłem wszystkimi modelami tesli - ale żeby stwierdzić ż emoje ICE jest wygodniejsze w podróży nie musze tego robić - bo jest wygodniejsze dla mnie - dla ciebie, czy innego podróżnika może być wprost przeciwnie
dla mnie podróz to jest wyprawa do polski w wakacje i jest to przeważnie 1500-2500km w tydzień - swoim ICE mogę dystans 1000km pokonać z jednym miedzytankowaniem, dzieciaki mają miejsce z tyłu do zabawy i spania, ja gdy jestem zmęczony a prowadzi żona - kłade się na sofie z tyłu lub na podłodze i mogę się z godzinkę przespać, gdy zgłodnieje - otwieram lodówkę i wyciągam kanapki, musztarde i zimną kolę, chcę poczytać gazetę - siadam sobie w fotelu babuni, włączam światełko przy fotelu i założywszy noge na noge wygodnie czytam - to wszystko podczas jazdy - i to jest dla mnie wygoda podróżowania - i podtrzymuje swoje zdanie - żadna tesła tego mi nie da i nie musze nimi jeździć żeby się o tym przekonać
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Powinieneś zabierać glos na forum "pasażerów", jakby takie było. Ostatecznie czytających książki
Co ja mam powiedzieć jak samochodem osobowym nie jeżdżę dalej jak 300km.
A na marginesie Tesla też mi nie da obiadu.
PS. Żona szofer, fajna sprawa, tym bardzie że tysiaka km przeleci sama. Moja prowadzi w mieście, aja te dłuższe obskakuję. I to Ona wtedy czyta.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Nie mamy danych ani o Teslach ani o Citroenach i możemy sobie tutaj gdybać. Gdybyś Ty się wypowiadał o eC4 (bo takie auto masz), a ja o TM3 (bo takie mam ja), to by nie było tego całego tematu z dupy i ja na złość nie szukał bym Tobie przykładów pokazujących, że Citroen jest gówniany i nie psuł Tobie fanu z Twojego auta. Tak żebyś wiedział, ja czytam Twój wątek z wrażeniami z jazdy autem i po pierwsze cieszę się, że masz zabawę z EV ale przede wszystkim nie odzywam się jak piszesz, że coś jest fajne, żeby Ci napisać, że w Tesla fajniejsze. Ty natomiast wchodzisz tutaj i czepiasz się, że ktoś napisał o 350km zasięgu na gazie, a przy okazji jedziesz po Tesli.
Ps. Nawet nie będę wchodził w temat jak Ci wyszło, że na gazie (bo o tym była mowa) "mimo spalania 18-20l/100km na autostradzie zasięg przekracza 700km", bo to też trochę śmieszne.
- celem wyjaśnienia - do tesli nic nie mam i nie musze jej wytykać żadnych niedoróbek - chodzi o to że wy (właściciele tesli ) robicie to wystarczająco dobrze - i to jest dla mnie śmieszne - jedno z większych o ile nie największe forum o samochodach elektrycznych w polsce a najwięcej wątków można przeczytać co komu z tesli odpadło
- co do cytryny to znam opinie że jest gówniana marka itd - ale mam to w nosie, ponadto - jniedużo brakowało że kupiłbym e-soula - więc w tej dyskusji zamiast c4 byłby e-soul
ps - a co do gazu to jaki widzisz problem - mam 140l zbiorniki
Takie wyciąganie negatywnych tematów w innych miejscach robią jeszcze jedną krzywdę temu forum:
Wyobraź sobie, że trafia tu ktoś, kto kocha swoje auto - tak naprawdę uwielbia, bo całe życie nawet mu się nie marzyło, że może jeździć takim "statkiem kosmicznym", z takimi przyśpieszeniami i nigdy wcześniej nie miał żadnego większego uczucia do motoryzacji. Ale pech chciał, że ma jakiś mały problem, a że mu akumulator 12v wysiadł po kilku dniach na mrozie, albo, że coś mu klekocze gdzieś przy lewych drzwiach z tyłu albo inna pierdoła i chce się dowiedzieć, czy ktoś miał taki problem. Dzięki takim gościom jak Ty, którzy nie mając doświadczenia w temacie odpowiadają o lichej jakości marki będzie się bał o tym napisać, ze względu właśnie na reputację tej marki. Bo ktoś później będzie to wyciągał w innych wątkach. Będzie się męczył sam, albo szukał odpowiedzi gdzieś indziej zamiast zapytać i dowiedzieć się, że to jakaś prosta do naprawienia pierdoła albo, że mu to dowolny mechanik za 50zł zrobi jak sam nie potrafi.
- i no właśnie o to chodzi - ja nie wyciągam negatywnych tematów o tesli bo nie musze - to forum jest w 80% zdominowanie przez skarżących się posiadaczy tesli - do nich miej pretensje że są tu setki wpisów o odpadającym lakierze czy beznadziejniej jakości itp - to nie moje słowa - to wasze

My z tymi strasznymi teslam jesteśmy właśnie spychani w taki kozi róg, bo dużo łatwiej, chętniej i częściej pisze się o problemach psując reputację, a dużo trudniej i rzadziej o zaletach. Przecież gdyby niedaj boże mi coś się popsuło i bym o tym napisał na forum, to pewnie znajdzie się z 5 osób, które mi z uśmiechem powiedzą "a nie mówiłem, że te tesle są słabe", nawet jak to będzie pierwszy taki problem na świecie :p
- z jednej strony cię rozumiem - jakiekolwiek auto kupiłem zapisywałem się na forum jego marki i nie raz pomogło mi to w problemach
- z drugiej strony nie możesz żądac od ludzi żeby się nie śmiali z jakości tesli jeśli to forum (ogólnoelektrosamochodowe) zdominowanie jest właśnie tematami o jej niskiej jakości
Życzę Ci z całego serca fajnej zabawy z autem i braku problemów, ale też tego, żebyś nie bał się napisać jak jakiś problem się wydarzy.
- dziękuje i vice versa - dużo zabawy z podróży tym jednak niezłym kawałkiem myśli inżynieryjnej (mówi to inżynier pracujący przy elekromobilności) i obyś jak najmniej musiał pisać o jej usterkach
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Te spory to normalka :)
Z podobnymi opiniami o Tesli, spotykałem się jak kupowałem pierwszego Harleya - śrubki odpadajace itd. Miałem ich kilka i kilkadziesiąt lat były w całości.
I jak z Harleym, tak i w przypadku Tesli, b powiedzonko, "że lepiej mieć siostrę w burdelu, niż brata na Hondzie (czytaj w........... - odpowiednie EV wstawić). U mnie, tą" Hondą" jest, np VW w każdej postaci, Toyota i jeszcze kilka marek. Inni moga tej Hondy nie mieć.
I tak jak HD w motocyklach, tak Tesla w EV, działa na innych. U posiadaczy jest to satysfakcja, a u innych, co wiedzą cokolwiek o marce często jest to co najmniej obojętność lub ........... (wstawić) .

Mając pierwszego Nissana , gdy doszło do empirycznych porównań z nową na rynku T3, widzę duże różnice . A trzy lata temu, było jeszcze gorzej z opiniami o T .
Na co dzień niemal porównuję te dwa elektryki i wiem co są warte i jakie odmienne podejście ma Tesla i jak solidnie jest zrobiona i podobnie jak większość elektrykow jest też bezobsługowa.
Po jej błędach młodości, Trójka, jako auto "dla mas" oferuje o wiele więcej niż inni. Tym samym jest na świeczniku jak celebrytka.
Nissan jak każdy niemal elektryk jest pełen zalet, ale jak inni gra w innej drużynie, też dobrej ale innej.
Pomalutku się to wszystko jednak przechyla w kierunku tej ekscentrycznej Tesli (vide np. ekrany, własne ładowarki, osiągi/parametry jak w sportowych, OTA, dziwną sprzedaż, odmienny serwis, brak kosztownych przeglądów itd.
Ona też coś wzieła od innych np. od Nissana tzw. E-pedal
Z każdym rokiem się to wszystko miesza i normalnieje. Tesla przez swoje OTA interakcyjność z posiadaczami, dziesiątki aktualizacji, utrzymuje młodość o wiele dłużej niż inni.
Ale koniec jej wyjątkowości - mam nadzieję, jest już bliski, bo za rok czy dwa stanę ponownie przed wyborem. Na dzień dzisiejszy stety czy niestety do ok trzech stów, ona wygrywa, a Y choć nieurodziwy jeszcze dowali jej klientów.
Ciekawe czasy :)
 

Szatan

Posiadacz elektryka
- i no właśnie o to chodzi - ja nie wyciągam negatywnych tematów o tesli bo nie musze - to forum jest w 80% zdominowanie przez skarżących się posiadaczy tesli - do nich miej pretensje że są tu setki wpisów o odpadającym lakierze czy beznadziejniej jakości itp - to nie moje słowa - to wasze
Co Ty gadasz za głupoty, jakie 80% postów? Te 80% narzekających na Tesle to są malkontenci którzy Tesli nie maja bo zwyczaje nie maja budżetu na takie auto, kupują coś 2x tańszego i trują innym że ich auto jest równie dobre co tesla bo przecież tez jeździ i ma 4 koła.
Jakoś posiadacze tesli nie wchodzą na groupy innych aut elektrycznych by smarować innych użytkowników.

w myśli ‚nie wiesz po co żyć, żyj innym na złość’
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Co Ty gadasz za głupoty, jakie 80% postów? Te 80% narzekających na Tesle to są malkontenci którzy Tesli nie maja bo zwyczaje nie maja budżetu na takie auto, kupują coś 2x tańszego i trują innym że ich auto jest równie dobre co tesla bo przecież tez jeździ i ma 4 koła.
Jakoś posiadacze tesli nie wchodzą na groupy innych aut elektrycznych by smarować innych użytkowników.

w myśli ‚nie wiesz po co żyć, żyj innym na złość’
Nie no honor trzeba oddać, że byli właściciele Tesli (konkretnie dwóch), którzy generowali 95% postów na tym forum odnośnie słabej jakości.
 
Top