Jest też wersja przyszłościowa 22kW z całym zestawem adapterów za 2tys z hakiem. Wygląda podobnie jak popularny juice booster który jest 50% droższy11kw na sile
Jest też wersja przyszłościowa 22kW z całym zestawem adapterów za 2tys z hakiem. Wygląda podobnie jak popularny juice booster który jest 50% droższy11kw na sile
Pewnie że fajny zestaw. Mnie chodziło o coś budżetowego. Zmieściłem sie w 1k PLNJest też wersja przyszłościowa 22kW z całym zestawem adapterów za 2tys z hakiem. Wygląda podobnie jak popularny juice booster który jest 50% droższy
Jako że w sumie nie wiadomo o jakim dokładnie UMC autor posta pisze oraz, że w dalszych postach ktoś miesza już UMC z WallConnectorem chciałem zapytać tu na grupie czy ma ktoś dostęp do takiego testera (takiego albo coś w tym stylu) i mógłby raz na zawsze rozwiać wątpliwości czy Tesla UMC1 oraz UMC2 mają wbudowane zabezpieczenie RCD 6mA DC? Bo tam sobie paznokieć uciąć, że nie tylko mi to mierzwi czuprynę[...]having tested the Tesla Mode 3 EVSE many times with a dedicated EVSE tester (we have a Tesla EVSE as one of the five in the EVSE training room, as well as both the Fluke and Metrel EVSE testers): it does have DC detection to 6mA built in.[...]
Za niecałe 800zł kupiłem 3-fazową cegłę 11kW z wtyczką na siłę 16A + adapter na 230V (wyciąga 16A) + adapter z wyprowadzonymi przewodami do montażu własnej przejściówki i wszystko z kablem 10m.
Wall Connector - Wbudowany wyłącznik różnicowoprądowy (RCD) typu A + DC 6mAA ja mam takie pytanko....
Zawsze zastanawiałem się czy UMC (EVSE) Teslowe mają wbudowany RCD 6mA DC. I w sumie nigdzie nie znalazłem takiej informacji w dokumentacjach (zarówno UMC 1 trójfazowy jak i UMC 2 jednofazowy który dostałem razem z autem). Założyłem więc, że takiego zabezpieczenia te EVSE nie mają a że w instalacji domowej mam zabezpieczenie typu A to po prostu dokupiłem sobie wallboxa z odpowiednim RCD.
Dzisiaj trochę przypadkiem wróciłem do tematu i znalazłem na jakimś australijskim forum taki wpis...
Jako że w sumie nie wiadomo o jakim dokładnie UMC autor posta pisze oraz, że w dalszych postach ktoś miesza już UMC z WallConnectorem chciałem zapytać tu na grupie czy ma ktoś dostęp do takiego testera (takiego albo coś w tym stylu) i mógłby raz na zawsze rozwiać wątpliwości czy Tesla UMC1 oraz UMC2 mają wbudowane zabezpieczenie RCD 6mA DC? Bo tam sobie paznokieć uciąć, że nie tylko mi to mierzwi czuprynę![]()
Wall Connector - Wbudowany wyłącznik różnicowoprądowy (RCD) typu A + DC 6mA
źródło: https://www.tesla.com/pl_pl/home-charging
A ja mam takie pytanko....
Zawsze zastanawiałem się czy UMC (EVSE) Teslowe mają wbudowany RCD 6mA DC. I w sumie nigdzie nie znalazłem takiej informacji w dokumentacjach (zarówno UMC 1 trójfazowy jak i UMC 2 jednofazowy który dostałem razem z autem). Założyłem więc, że takiego zabezpieczenia te EVSE nie mają a że w instalacji domowej mam zabezpieczenie typu A to po prostu dokupiłem sobie wallboxa z odpowiednim RCD.
Dzisiaj trochę przypadkiem wróciłem do tematu i znalazłem na jakimś australijskim forum taki wpis...
Jako że w sumie nie wiadomo o jakim dokładnie UMC autor posta pisze oraz, że w dalszych postach ktoś miesza już UMC z WallConnectorem chciałem zapytać tu na grupie czy ma ktoś dostęp do takiego testera (takiego albo coś w tym stylu) i mógłby raz na zawsze rozwiać wątpliwości czy Tesla UMC1 oraz UMC2 mają wbudowane zabezpieczenie RCD 6mA DC? Bo tam sobie paznokieć uciąć, że nie tylko mi to mierzwi czuprynę![]()
Hi Rod - it's covered on page 4 of the Aust/NZ installation manual for the Gen 3 Wall Connector Manual. To quote from that manual:
Residual Current Detection (RCD): Integrated (Type A + DC 6 mA)
Też tak mam. Na razie bazuje na evse tesli z przejściówką 32A i mam 7kW.Za niecałe 800zł kupiłem 3-fazową cegłę 11kW z wtyczką na siłę 16A + adapter na 230V (wyciąga 16A) + adapter z wyprowadzonymi przewodami do montażu własnej przejściówki i wszystko z kablem 10m.
Przyznam że szukałem budżetowego rozwiązania które użyje może kilka razy w roku i żeby miało zarówno możliwość ładowania z siły jak i ze zwykłego gniazdka z 16A a nie 13A. Przyszło, podłączyłem, i nawet działa. Do tego wygląda całkiem solidnie. Jest wyświetlacz, możliwość ustawienia natężenia prądu czy opóźnienia rozpoczęcia ładowania. Jest też podsumowanie na ekranie zużytej energii.
ale proponuje też szukać tej samej w innej aukcji, w zależności kto akurat ma promocje![]()
11KW 16A Type2 EV przenośna ładowarka EVSE etui z funkcją ładowania ładowarka samochodu elektrycznego wtyczka CEE pojazd elektryczny ładowarka - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.compl.aliexpress.com
Jedyna wada jaką zaobserwowałem (może wynikać z mojej niewiedzy) to po naładowaniu włączył się timer 1h którego nie dało się skasować i nie dało się rozpocząć kolejnego ładowania zanim skończy liczyć ten godzinny timer. Więc jak naładowałem auto a potem włączyłem przygotowanie do podróży to przygotował z baterii a nie chciał z gniazdka bo na ładowarce szedł jeszcze timer.
No tak, wspomniałem o tym. Ale jak zobaczysz wcześniej jest zacytowana przeze mnie odpowiedź (tamta odnosząca się do instrukcji faktycznie jest błędna bo traktuje o TWC) zawiera wyraźnie informację, że użytkownik przeprowadził test na UMC. Jeszcze raz cytat (ten sam):Problem jest taki w tym australijskim Forum, że pytający mówi o UMC, a odpowiadający o TWC:
Ale no tak jak już wspomniałem - fajnie byłoby rozwiać wszelkie wątpliwości (bo może jakimś cudem ten użytkownik też nazwał TWC EVSE?) i przetestować UMC gen.1 oraz UMC gen.2.Hi there Rod - having tested the Tesla Mode 3 EVSE many times with a dedicated EVSE tester (we have a Tesla EVSE as one of the five in the EVSE training room, as well as both the Fluke and Metrel EVSE testers): it does have DC detection to 6mA built in.