Jakie EVSE / Wallbox dla TM3?

krzyss

Pionier e-mobilności
Do ladowania Tesli evse bez guziczka zealniajacego wtyczke jest troche upierdliwe. Tesla po skonczonym ladowaniu mimo otwartego pojazdu nie zwalnia wtyczki. Wiec trzeba albo wsiadac i odblokowac albo szukac telefonu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Do ladowania Tesli evse bez guziczka zealniajacego wtyczke jest troche upierdliwe. Tesla po skonczonym ladowaniu mimo otwartego pojazdu nie zwalnia wtyczki. Wiec trzeba albo wsiadac i odblokowac albo szukac telefonu.
Niekoniecznie, mozna mieć inne patenty jak Rifid (nalepki, brelok ) , jak smartwach.,NFC w telefonie, a nawet Google Home z uruchomieniem makra w jakimś programie do makr. Ale guziczek jest najlepszy z tym ze z wiekiem potrafi nawalić
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No i jest wreszcie Wall Connector Gen3.
Wracajac z Chorwacji chciałem zakupić w Austrii WCG3, napisalem do SC w Graz, ale mi odpisali ze w zadnym SC nie maja Gen3.
Nie odpuscilem, przejechałem przez Salon w Wiedniu, i tam sie udało kupić od ręki. Trochę próbowali mnie zbyć ze to sie zamawia przez internet itp. ale powiedzialem ze jestem z Polski, u nas nie ma i nie umieja powiedziec kiedy bedzie itp. Dodatkowo Pan mi powiedział ze Serwisy tesli zasadniczo nie chca tego sprzedawac, chyba ze ktos odbiera auto to mozna odrazu domowic. Tak jako oddzielny produkt to tylko sklep online.
Jednak w Wiedniu jest to salon połączony z serwisem i mi sprzedali. 530€ faktura z VAT i nie ma mozliwosci zakupu na NIP EU, jesli chcemy tak to prosze kupic w swoim kraju. Mimo to super obsługa w salonie w Wiedniu, super miły facet, dał jeszcze namiar na darmowy SuC w wiedniu taki dla serwisu którego nie widać na żadnej mapie (nawet na PlugShare go zdjeli).
 

Attachments

  • evse_gen3.jpg
    evse_gen3.jpg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 77

cooler

Pionier e-mobilności
, dał jeszcze namiar na darmowy SuC w wiedniu taki dla serwisu którego nie widać na żadnej mapie (nawet na PlugShare go zdjeli).
Zapodaj namiary, sobie dodam do Google Maps :)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zamontowalem WC Gen3, ale troche jestem zawiedziony nie podswietla sie napis TESLA :( WiFi jest chyba tylko po to zeby sciagac aktualizacje i zrobic wstepna konfigurację. Jesli dobrze doczytalem to jest 22kW bo mozna wybrac w ustawieniach 32A, i zrobic ograniczenie zeby uzywać mogła tylko tesla, dodatkowo zabezpieczenie przepiecia/uziemienia mozna wlaczyc badz nie. I tyle. Dziala i laduje ok, testowalem tylko 11kW.
Troche liczylem na jakas statystyke ładowań a tam nic nie ma, w przyszłości podobno jak beda w jednej sieci WiFi dwie takie, to mają sobie regulować wzajemnie obciążenie sieci energetycznej.
Co wiecej po wstepnej konfiguracji nie wiem jak wejsc do ustawien, bo na uzyskanym z sieci IP sie nie da zalogowac he he :)
 

Attachments

  • IMG_2749.jpg
    IMG_2749.jpg
    204,7 KB · Liczba wyświetleń: 62
  • evse.png
    evse.png
    39,1 KB · Liczba wyświetleń: 80

Szatan

Posiadacz elektryka
ja umówiłem przy odbiorze moje SR+ odbiór Gen 3, mam nadzieje że nie okaże się iż będą mieli gen 2...
Co do statystyk lądowań to po połączeniu obd można zaczytać całe info ile auto było ładowane AC ile DC
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja uzywam wallboxa gen 3 od przeszło 2 miesiecy. W niemieckich ogloszeniach lokalnych można kupić po ok. 500-600€.
Po wifi mozna jeszcze zmienić moc w Amperach :p
A wiesz jak sie dostac do wifi po ukonczeniu konfiguracji? U mnie przestal nadawac wlasny SSID po podlaczeniu do Wifi i tyle.
moze zobacze czy po wylaczeniu i wlaczeniu napiecia sie pojawia.
 
Top