Jakie EVSE / Wallbox dla TM3?

slaveq

Pionier e-mobilności
w każdym Tesla Wall Connector ustawiasz maksymalny prąd ładowania w zależności od twojej domowej instalacji i przyłącza. Maksymalnie możesz ustawić 22 kW z tym że TM3 i tak max weźmie 11 kW. Taką ma ładowarkę pokładową.
Generacja 3 ma wifi, ale jak się okazało za dużo nie można dzięki temu zobaczyć. Myślałem że będzie podgląd sesji ładowania i licznik. Może coś zmienią w przyszłości. Gwoli ścisłości ja mam gen 2 i jestem zadowolony.
W serwisie narazie maja gen 2. Ja kupowałem po 2300 zł. ”EV dla Ciebie” mają dostępne gen 3 od ręki w cenie 3300 zł.
3300 to jest bardzo dobra cena za EVSE z z RCD typu B.
 

kARPIU

Fachowiec
Na tym zarabiaja bo produkt jest jeszcze niedotepny w tesla shop. Podobnie z samochodami bylo
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
To mnie zawsze zastanawia. Oficjalny instrybutor (;)) powinien mieć jako pierwszy najnowsze produkty.
Ale to kwestia organizacyjna. Reasumując lepiej podjechać do berlina - w moim przypadku 160km, i kupić u nich. Kwestia rozliczenia faktury. Muszę pogadać z księgową bo nigdy nic w jedynym słusznym państwie w EU nie brałem nic na fakturę.
 

arison

Nowy na Forum
Hej wszystkim (pierwszy post),

jaką ładowarkę polecilibyście prawdopobnie pod M3 (jeszcze przed zakupem) dla miejsca parkingowego w hali garażowej (cześć wspólna). Ładowarka oczywiście prywatna. Mam możliwość wykonania przyłącza, tylko chciałbym zabezpieczyć samą ładowarkę poprzez kontrolę dostępu. Najwygodniej przez kartę RFID.

Już chciałem się decydować na Elli ID.Charger ale okazało się, że kontrola dostępu wymaga połączenia z internetem (potwierdzone przez support), a w parkingu podziemnym zarówno brak wifi jak i sygnału LTE.

Widziałem ładowarki EvTEK, Bessen ale nie ma praktycznie opinii o nich.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Czy instalacja kabelka do internetu nie byłaby rozwiązaniem, miałem tak kiedyś zrobione mając garaż w podziemiu. Wtedy ID Connect by się sprawdził, ostatnio z ciekawości zablokowałem dostęp i trochę się zdziwiłem że mi ładowanie nie działa.
 

macher

Zadomawiam się
Czy poza przywołaną recenzją Bjorna i poleceniem na forum ktoś faktycznie nabył i używa Metrona PC-05T ? Kabelek ma niby same zalety ale ewentualny serwis wysyłkowy nie napawa optymizmem.

Czy jakieś Evse potrafi zbadać maksymalne możliwe natężenie w sytuacji gdzie nie widzimy zabezpieczenia w obcej lokalizacji, czy zawsze polega to to na testowaniu metodą prób i błędów ?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Takich cudów nie ma. Ja kiedyś wywalilem Leafem i evse regulowanym zabezpieczenie 16A w Galerii Handlowej. Dałem 20A i ciach. Ale byl bezpiecznik automatyczny w skrzynce
Leaf ma dwa ustawienia chyba 3 i 6 kW w swojej pokładowej ładowarce.

Tesla pozwala na ekranie ustawiać płynnie co 1 A.
Ale to nie zmienia faktu iż nie testuje.
Tylko gniazda są opisane i do tego różnej wielkości więc trzeba założyć iż mają odpowienie zabezpieczenia.
Reszta to dzielenie wlosa na czworo
 

Poldek

Fachowiec

Mam pytanie może ktoś się zna?

Czy taki zestaw można by było podłączyć i ładować samochód gdzieś na odludziu?

Jaki byłby najmniejszy inwerter żeby naładować Teslę bo wiem że można zmniejszyć ilość amperów podczas ładowania?
 
Top