Tego. Nikt nie broni dodać na kablu zasilającym WC wtyku... Także jak napisał Bronek.Zamiar miałem trzymać w garażu np. z powodu temperatur (wiadomo zima) lepiej dla baterii, itd. Najprawdopodobniej zrobię na wtyczce na siłę (5 bolców). Najbardziej na tą chwilę odpowiada mi Wall Connector Gen 3, ale on jest do podłączenia bezpośrednio do sieci a nie przez wtyczkę (siłę).
Tak jak pisze @Bronek, zamiast podłączać kable od Wall Connectora "na stałe", podłącz je do wtyczki siłowej, którą będziesz wkładał do gniazda siłowego. To tak, jabyś na przewodach miał "złączkę". Dzięki temu w razie potrzeby możesz szybko odłączyć Wall Connectora i np. zabrać go ze sobą w podróż.Najbardziej na tą chwilę odpowiada mi Wall Connector Gen 3, ale on jest do podłączenia bezpośrednio do sieci a nie przez wtyczkę (siłę).
Ale jak? Odkręcać go od ściany? Chyba że zanocuje do deski i deskę na haczykach, ale to już druciarstwo. Jeżeli komuś zależy, aby zabierać ze sobą to już lepiej kupić 3 fazowe EVSE.Tak jak pisze @Bronek, zamiast podłączać kable od Wall Connectora "na stałe", podłącz je do wtyczki siłowej, którą będziesz wkładał do gniazda siłowego. To tak, jabyś na przewodach miał "złączkę". Dzięki temu w razie potrzeby możesz szybko odłączyć Wall Connectora i np. zabrać go ze sobą w podróż.
1. Tak, chyba że ustawisz w menu samochodu aby rozpoczął ładowanie o określonej godzinie.1. Auto samo rozpoczyna ładowanie po zamontowaniu wtyczki ?
2. Na jakimś filmiku widziałem, że rygluje się wtyk w gnieździe auta (czy ładowanie zaczyna się po zaryglowaniu , moze jakiś stycznik jest tam jeszcze dodatkowo w tym gnieździe ?)
3. Czy kończy się także naciskając przycisk i dopiero można wyjąć wtyczkę bo jak nie to nie mozna rozłączyć ładowania?