No dobra są jeszcze m58T ale nie sądzę żeby Y je dostał przed S/X, to opór drogie bedzie
Pewnie o tych myśleli, w Y powinno być jeszcze trochę więcej miejsca niż w 3 więc może tymi by dojechali do tych 100kWh z dodatkowym ciężarem kilkudziesięciu kg.
A jeżeli nie, to jesteśmy w du..e z bateriami jeśli po prawie dekadzie rozwoju, badań, miliardów włożonych w doskonalenie produkcji nie jesteśmy 20% pojemności z kg do przodu. A miała być taka rewolucja, miały BEV przebić zasięgiem ICE już za chwilę, już za rok.
Co poszło źle?
Czy ja wymagam zbyt wiele? Dajcie mi te jedyne 174kWh w Tesli M3 LR i chwalę Pana Elona dzień i noc, wszędzie na forach piszę że ICE się do niczego nie nadają a paliwa nie zrobimy sobie w domu...
Ale nie, nie da się.
Coś czuję że jestem skazany na Siennę na trasy przez następną dekadę, bo te nowe ICE to też jakieś eco popierdułki są.