A czy Plaid to nie jest jeżdżąca reklama?
Cały czas te auta sa aktualizowane (większy ekran z tyłu, usuwanie czujników, HW4, dodanie reflektorów matrycowych). Soft aktualizowany na bieżąco z innymi modelami. Palladium pojawił się chyba 3.5 roku temu, od 2 lat w EU, więc nadal sa to świeże wersje. S/X to nadal najszybsze i najszybciej podróżujące auta w swoich kategoriach. Po prostu scenę aktualnie przejął 3HL i CT , teraz Y Juniper.
Najpóźniej w 2026 biedzie kolejna większa aktualizacja S/X i tam najpierw zobaczymy większe zmiany jak 800V, 48V, steer by wire, może ekran kierowcy zamienią na head-up skoro obecny jest traktowany po macoszemu a główny będzie bardziej ujednolicony z 3/Y. Co do skali to w tej półce cenowej jest jaka jest, ale coś trzeba mieć nadal dla klientów z większym portfelem. A mniejsza skalę można użyć jako platformę testowa gdzie można testować niektóre komponenty z mniejszym ryzykiem wpadki. Jak np po 100tys km okazuje się że dość często puszcza uszczelniacz w silniku to lepiej żeby to był silnik w modelu którego robi się 100tys rocznie a nie milion rocznie