Juniper - czy warto czekać?

Jaceq

Pionier e-mobilności
Tak, te 5k to z powodu głównej zalety elektryka, a gość młody, prostata go jeszcze nie męczy.
Ciekawe kiedy dotrzemy do granicy, kiedy zasięg przestanie przeszkadzać w dłuższych podróżach. 1000km WLTP?
Naprawdę podziwiam osoby, które potrafią jechać choćby te 400 km bez nawet krótkiego postoju.. Mnie dopada znużenie w okolicy 200 km i niezależnie czy auto tego potrzebuje, czy nie szukam miejsca na postój.. Pewnie dlatego uważam nieco inaczej. Dla mnie obecne zasięgi już są wystarczające, problemem jest infrastruktura i szybkość ładowania. Jeśli by były dostępne szybkie ładowarki gęsto umieszczone przy trasie to mnie to w zupełności wystarczy. Tak już jest w krajach zachodnich (np. Austria). Życzyłbym sobie tego samego u nas i wówczas już w ogóle nie było by problemu.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Niepoprawny marzyciel :)
Byc może :) ale z drugiej strony już jezdzi Nio z bateria semi solid state o pojemności 150kWh. Wazy 40kg więcej niż standardowy pakiet. Póki co problemem jest kosmiczna cena
 

zlp

Pionier e-mobilności
Naprawdę podziwiam osoby, które potrafią jechać choćby te 400 km bez nawet krótkiego postoju
Nie masz czego. Kiedyś często robiłem trasy po 1400km. Polonezem, drogi były takie, że cieszyłem się jak dojechałem do betonówki, a ta ciągnęła się od Gliwic do Berlina. Wyjazd rano, na miejscu wieczorem. Noce do dzisiaj nie są dla mnie. Owszem, przystawałem, jak czułem zmęczenie, ale to naprawdę rzadko. Uprzedzając komentarze: Doskonale wiem, że jazda na siłę to proszenie się o kłopoty.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Naprawdę podziwiam osoby, które potrafią jechać choćby te 400 km bez nawet krótkiego postoju.. Mnie dopada znużenie w okolicy 200 km i niezależnie czy auto tego potrzebuje, czy nie szukam miejsca na postój.. Pewnie dlatego uważam nieco inaczej. Dla mnie obecne zasięgi już są wystarczające, problemem jest infrastruktura i szybkość ładowania. Jeśli by były dostępne szybkie ładowarki gęsto umieszczone przy trasie to mnie to w zupełności wystarczy. Tak już jest w krajach zachodnich (np. Austria). Życzyłbym sobie tego samego u nas i wówczas już w ogóle nie było by problemu.
Po prostu to są ludzie, którzy: w ogóle nie mają samochodu, pieprzą głupoty żeby wkurzać innych, małe dzieci, kierowcy zawodowi na pauzie :) wybierz sobie !
 

eimi

Pionier e-mobilności
pojawiają się głosy rozsądku o Y. kilka osób na forum zwracało na to uwagę od dawna, pomimo sprzeciwu wyznawców. Juniper powinien być w stanie rozwiązać największe bolączki ale czy tak się stanie zobaczymy. na razie zamknięta grupa Y-greków ;) twardo jest zapatrzona w swoje wybory i co najgorsze bezrefleksyjnie nagania innych do zakupu za pomocą swoich referali. degeneracja postępuje.
W podsumowaniu wychodzi na to że konkretnie z tym egzemplarzem jest coś nie tak. I z każdym który się źle prowadzi i trzeba z nim walczyć.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Nie masz czego. Kiedyś często robiłem trasy po 1400km. Polonezem, drogi były takie, że cieszyłem się jak dojechałem do betonówki, a ta ciągnęła się od Gliwic do Berlina. Wyjazd rano, na miejscu wieczorem. Noce do dzisiaj nie są dla mnie. Owszem, przystawałem, jak czułem zmęczenie, ale to naprawdę rzadko. Uprzedzając komentarze: Doskonale wiem, że jazda na siłę to proszenie się o kłopoty.
Jeżeli ktoś lubi robić 1000km o jeden strzał to nie dla niego jest elektryk - tu nawet nie ma o czym pisać, takie są fakty. Tak samo jak ktoś ma kilka wyjazdów w tygodniu po 500km+, nie ukrywajmy ze doładowania są upierdliwe.

Ale pozostałe 90proc ludzi sporadycznie wybiera się w trasy i jezdzi wokół komina. Dla nich na ten moment jest dedykowany elektryk. No i dla tych dla których podróż to przyjemność i nie zal im poświęcić dodatkowej godziny w trasie 800km...
 

Szynkus

Zadomawiam się
Słuchaj, mam prośbę. Jak naładujesz do końca do 100% zrób mi zdjęcie ile pokazało ci km! Szukam kogoś kto mi zrobi również zdjęcie takiej Y AWD z 30-40 tysięcy przebiegu do 100% przed podróżą. Jest ktoś ?
W wypożyczonej, przebieg jak w protokole (około, zrobiłem w sumie 950km, do 100% ładowałem trzeciego dnia najmu).
 

Attachments

  • IMG_3392.jpeg
    IMG_3392.jpeg
    1,3 MB · Liczba wyświetleń: 49
  • IMG_3850.jpeg
    IMG_3850.jpeg
    117,7 KB · Liczba wyświetleń: 49

Szynkus

Zadomawiam się
Czyli 100% to 490 km ?
Nie umiałem się posługiwać tym ekranem monitorowania zużycia, nie wiem ile zrobiłem na jednym ładowaniu bo podłączałem się do gniazdka 230v u celu. W trasę wystartowałem następnego dnia z 95% i dojechałem z Warszawy do Rozóg przez S8, Długosiodło i Ostrołękę mając 54% na miejscu. Jechałem nieco powyżej ograniczenia, 19.5 stopnia klima, dwie osoby, około 10 stopni na zewnątrz (początek listopada).
Co do degradacji - szału pewnie nie ma, ale ten wóz od początku swojego istnienia jeździ w wypożyczalni, dostaje zapewne po dupie, ładowane też jest raczej na stacjach DC przez 90% czasu.
 
Top