tylko przy pewnych trudnych do realizacji założeniach.Dokładnie tak - Tesla nie pokazuje WLTP. Zasięg wg WLTP i dokumentów homologacyjnych Y LR to coś około 700 km. I realnie wiele osób tyle w testach przejechało (lub ciut więcej) w optymalnych warunkach (miasto albo wioski).
Jest wiele filmów o tym na Youtubie. Zresztą jak ktoś umie myśleć i liczyć to biorąc pod uwagę możliwe do uzyskania niskie zużycie, to z obliczeń to samo wynika.
Trasa będzie ciągła, bez przerw lub bedą one krótkie, auto przez ten czas się nie wychłodzi lub nie nagrzeje.
Miasta to też pojecie względne, bo miasto w którym znaków STOP i sygnalizacji świetlnych jest mało = najniższe zużycie.
Natomiast jakieś wojewódzkie przez które trzeba się przebijać w korkach to sytuacja już tak kolorowo nie wygląda (mimo zbieżnego określenia)
REALNIE, korzystając z auta na codzień i codzień nie jadąc setek km dziennie to nie ma szans zrealizować 600km. Chyba, że bez ogrzewania, chłodzenia, jadąc po zadupiach w koziej górce.
Ludzie się naczytają, potem taki ktoś kupuje sobie to na codzienne dojazdy we Wrocławiu czy innym miescie wojewódzkim i jest rozczarowany, miał jeździć pół miesiąca a co tydzień musi jednak ładować.