Tak, wiem. Bardziej chodzi mi o to, że jak powinienem mieć ten dokument to niech dająTyle że w homologacji i tak nie będzie nowej baterii bo jeszcze nie ma pyknietrj nowej homologacji. A nowe baterie już montują.
Tak, wiem. Bardziej chodzi mi o to, że jak powinienem mieć ten dokument to niech dająTyle że w homologacji i tak nie będzie nowej baterii bo jeszcze nie ma pyknietrj nowej homologacji. A nowe baterie już montują.
A skąd mamy pewność, że montują?Tyle że w homologacji i tak nie będzie nowej baterii bo jeszcze nie ma pyknietrj nowej homologacji. A nowe baterie już montują.
A kto pisał że mamy pewność?A skąd mamy pewność, że montują?
Warto śledzić inventory - choćby dlatego, że niektórych wersji już brakuje. Jeśli następują zmiany na linii produkcyjnej, kolejne partie mogą być już w nowym wykonaniu. Choć wtedy zapewne już bez specjalnych rabatów.A jak sytuacja ma się z TM3? Podobnie?
Czy przy składaniu zamówienia warto patrzeć na to co jest dostępne w inventory? Jeżeli twoja konfiguracja jest dostępna - dostaniesz starą baterie, jeżeli nie - prawdopodobnie nową?