Juniper - sprawdź czy masz już nową baterię LG

krzyss

Pionier e-mobilności
Możesz wytłumaczyć po czym wnosisz? W porównaniu do screena z kilku postów wyżej, napięcie jest prawie takie samo.
Zwlaszcza ze to napiecie po 30 minutach od ladowania, wiec mogla troche sie rozladowac.
 

eimi

Pionier e-mobilności
No to w homologacji powinno byc oznaczenie baterii
W homologacji dla starych nie będzie, bo nie było homologacji na nową baterię. Tak jak ja dostałem nowy silnik a potem pojawiła mi się czynność serwisowa wymiana naklejki oznaczenia silnika.

Ta minimalna różnica właśnie dla 80% 4.04V vs 4.07V to jest około 5% w pojemności.

Czym bateria bardziej naładowana tym ta różnica w pojemności jest większa dla mniejszej różnicy napięć
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
Dziś rozmawiałem ze sprzedażą Tesla.
Dostałem info, że wszystkie Junipery teraz produkowane mają nowe ogniwa, ale nie zmienili homologacji.
Jest duże prawdopodobieństwo, że przy nowej homologacji zwolnią bufor dla usera.
 

BrysiuX

Zadomawiam się
Dziś rozmawiałem ze sprzedażą Tesla.
Dostałem info, że wszystkie Junipery teraz produkowane mają nowe ogniwa, ale nie zmienili homologacji.
Jest duże prawdopodobieństwo, że przy nowej homologacji zwolnią bufor dla usera.
To jeśli tak będzie to się okaże , że moja z 24 czerwca też może mieć nową baterie. :)
 

eimi

Pionier e-mobilności
To jeśli tak będzie to się okaże , że moja z 24 czerwca też może mieć nową baterie. :)
Przecież widać po napięciach że masz już nowy pakiet

Z tym odblokowaniem po uzyskaniu nowej homologacji to nie wiem czy mogą tak zrobić. Lepiej poczekać rozwój wydarzeń.
 

TMRexx

Tesla Model 3 LR 2023
Dziś rozmawiałem ze sprzedażą Tesla.
Dostałem info, że wszystkie Junipery teraz produkowane mają nowe ogniwa, ale nie zmienili homologacji.
Jest duże prawdopodobieństwo, że przy nowej homologacji zwolnią bufor dla usera.
Te LR RWD które maja już wyprodukowane też? Bo wtedy na 19” kołach już by było około 10% realnie więcej zasięgu względem AWD.
 
Top