Juniper SR LFP - czy to ma sens?

Dominicue

Nowy na Forum
Jak w temacie. Czy najtańsza wersja TMY w baterią lfp i napędem na tył za 205 k jest optymalnym wyborem, czy czekać na okrojoną wersję tego modelu?

Czy może się wypowiedzieć jakiś użytkownik takiej właśnie konfiguracji?

Z góry bardzo dziękuję.
 

nabrU

Moderator
Ale to jest bardzo ogólne pytanie...
Co to znaczy optymalny wybór dla Ciebie? Podaj trochę jakichś oczekiwań, wymagań itp bo tak to jest wróżenie z fusów.
 

inter

Pionier e-mobilności
Może zróbcie jakiś poradnik AWD vs RWD bo to pytanie się pojawia 3x dziennie 😏
Różnice są na stronie Tesli.
A reszta przeszukac forum, jest tego sporo.
 

Dominicue

Nowy na Forum
Znam różnice w aspektach technicznych i tutaj wszystko jasne.

Bardziej chodzi mi kwestie oceny ludzi, którzy kupili właśnie tę konfigurację. Jak oceniają swój wybór?
Czy nie żałują, że to nie jest, któraś z wyższych wersji.

Czy ktoś może podzielić się odczuciami po zakupie?
 

pawel pawel

Fachowiec
Różnice są na stronie Tesli.
A reszta przeszukac forum, jest tego sporo.
Tu się nie zgodzę…. Czytałem i TM3 RWD według piszących, nie było szansy pokonać odcinka Kostomloty - Szczecin- 346 km. 98% do 7 % baterii. Ja to zrobiłem i wcale nie za TiRem. 122 na tempomacie cały czas i parę razy jakiemuś Audikowi i BMce prawie nówka, pokazałem , że jak bym chciał to ….. 😀. Juniperem nie wiem ale zapas był i jak byś nie stresował tych „ w prawie nówkach „ to spoko
 

Dominicue

Nowy na Forum
Tu się nie zgodzę…. Czytałem i TM3 RWD według piszących, nie było szansy pokonać odcinka Kostomloty - Szczecin- 346 km. 98% do 7 % baterii. Ja to zrobiłem i wcale nie za TiRem. 122 na tempomacie cały czas i parę razy jakiemuś Audikowi i BMce prawie nówka, pokazałem , że jak bym chciał to ….. 😀. Juniperem nie wiem ale zapas był i jak byś nie stresował tych „ w prawie nówkach „ to spoko
Masz wersję SR?
 

nabrU

Moderator
Bardziej chodzi mi kwestie oceny ludzi, którzy kupili właśnie tę konfigurację. Jak oceniają swój wybór?
Czy nie żałują, że to nie jest, któraś z wyższych wersji.

A znasz kogoś kto się przyznał, że kupił zły / nie taki / tańszy samochód?
Ludzie z RWD powiedzą Ci że to OK samochód (i będą mieli rację)
Ludzie z LR RWD powiedzą Ci że ten jest nawet bardziej OK (i również będą mieli rację)
Ludzie z LR AWD stwierdzą, że to super bryka (i co gorsza będą również mieli rację).
W najlepszej sytuacji będą Ci z Performance (ok jeszcze nie ma Junipera w takiej wersji) bo im nikt 'nie podskoczy'. ;)

A tak na poważnie Juniper RWD jest spoko elektrykiem szczególnie na bliższe trasy. Więc nie słuchaj tutaj nieznajomych zachwalających swoje własne wybory, tylko kup to co ci rozum i serce podpowiadają. I tak będziesz przeszczęsliwy (y)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Znam różnice w aspektach technicznych i tutaj wszystko jasne.

Bardziej chodzi mi kwestie oceny ludzi, którzy kupili właśnie tę konfigurację. Jak oceniają swój wybór?
Czy nie żałują, że to nie jest, któraś z wyższych wersji.

Czy ktoś może podzielić się odczuciami po zakupie?
SR, zatrzęsienie do kupna w używce, LR już wyraźnie mniej jakoś schodzą. Performance nawet nie źle schodzą.
SR przy odsprzedaży jest znacznie trudniejsze..
 
Top