Juniper SR LFP - czy to ma sens?

teślomierz

Fachowiec
Natomiast kiedy jedziesz w trasę, gdy potrzebujesz tego maksymalnego zasięgu - to wtedy ładujesz do pełna.
Możesz tak robić, ja tak nie robię, bo to jest szkodliwe dla baterii, skracasz żywotność.
Na codzień ładuję do 60%, a jak w trasę to do 80%.

Natomiast przy LFP się nie przejmujesz i ładujesz do 100% jak w trasę jedziesz.

Dlatego LFP lepszy od NPC
 

margielm

Fachowiec

margielm

Fachowiec
brałeś od nich chociaż kalkulacje na AC ? mi zrobili za 4300 hestia wg ich wymagań.
no właśnie to "brak możliwości cesji polisy AC w SCM" odnosi się do sytuacji gdy mamy tam leasing i ubezpieczenie, czy również gdy mamy tylko leasing a ubezpieczenie przez zewnetrznego agenta?
 

Dominicue

Zadomawiam się
no właśnie to "brak możliwości cesji polisy AC w SCM" odnosi się do sytuacji gdy mamy tam leasing i ubezpieczenie, czy również gdy mamy tylko leasing a ubezpieczenie przez zewnetrznego agenta?
Podpisuję się pod pytaniem.
Swoją drogą Santander chamski w tej kwestii i nie wiem, czy warto robić deal na ten leasing...
 
Top