Bronek

Pionier e-mobilności
Albo z ekranu dodatkowego jest, on dotykowy kl8kam, albo gałką gdy na ekranie jest wybrana kamera jako menu do akceptacji , albo robi to sama, zawsze przy ruszaniu do ok 15 km h?. Lub gdy wyczuje przeszkodę, chyba czujniki lub Tesla o tym decyduje kiedy (jest to wpieta w komputer).
Tu masz moj filmik. Pod koniec jak wjeżdzam sie uruchamia
Czasem też jak podjade pod coś itp
Fajna sprawa. To rozbudowana zabawka AA CP i ja to jeszcze połączylem bezprzewodowo z AA i Asystentem Google


_
 
Last edited:

aadamuss

Pionier e-mobilności
Dziękuję za wyjasnienia.WVw potrafił zahamowac jak kupę liści zobaczył :)
Muszę sprawdzić na kartonach czy będzie hamował.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Albo z ekranu dodatkowego jest, on dotykowy kl8kam, albo gałką gdy na ekranie jest wybrana kamera jako menu do akceptacji , albo robi to sama, zawsze przy ruszaniu do ok 15 km h?. Lub gdy wyczuje przeszkodę, chyba czujniki lub Tesla o tym decyduje kiedy (jest to wpieta w komputer).
Tu masz moj filmik. Pod koniec jak wjeżdzam sie uruchamia
Czasem też jak podjade pod coś itp
Fajna sprawa. To rozbudowana zabawka AA CP i ja to jeszcze połączylem bezprzewodowo z AA i Asystentem Google


_
Świetna zabawka taki ekran dodatkowy. Co to za urządzenie i jak to podłączone? Jest może gdzie wątek na forum o tym cudeńku?
 

6a8

Posiadacz elektryka

Zychu02

Zadomawiam się
To jak to jest na dzisiejsze czasy. Rozumiem ze TM3 o TMY dostarczane są bez czujników i parkowanie w "ciasnych" miejsach odbywa sie za pomocą kamer Tesla Vision. Czy ktoś korzysta już z tego rozwiązania ? Gdzieś widziałem film, gdzie kamery nie wykrywaja auta z boku, ani z tyłu i mozna spokojnie przypieprzyć jak się nie ogarnie, widzialem tez film z USA, gdzie na screenie pokazuje w "inchach" jak blisko znajdujemy się jakieś przeszkody. Wydaje się słabą opcja brać fure za 250k plnow, ktora nie ma czujnikow, a kamery, z tego co sie orietuje, ale pewnie się mylę, działają, powiedzmy... słabo na chwile obecna

 
Top