krzyss
Pionier e-mobilności
Ale jest za duzy … to juz kolos…G6 nie ma sensu w tej cenie, lepiej już dołożyć i popatrzyć w kierunku G9 który jest o klasę lepszym samochodem od TMY
Ale jest za duzy … to juz kolos…G6 nie ma sensu w tej cenie, lepiej już dołożyć i popatrzyć w kierunku G9 który jest o klasę lepszym samochodem od TMY
Dokładnie, większy wcale nie znaczy lepszy. Wręcz przeciwnie jeśli nie potrzebujesz takich wymiarowAle jest za duzy … to juz kolos…
Przy takich cenach jest to realny scenariusz. Bez rabatów mogą nie przkroczyć poziomu kilku/klikunastu sztuk miesięcznie. Wyskoczyli z ofertą jakby byli uznaną od dziesięcioleci marką w Europie, tymczasem mało kto chce robić drogie eksperymenty.W salonie w Warszawie wycenili mi poliftowy performance na 252 tysiace. Bialy ze skorzana tapicerka i masazerem.
Absolutnie zadnego rabatu, cena jak w tesli stala.
Ladowanie ma byc bajeczne, ale ja to jednak sie boje ze za 5 lat xpeng uzna nasz rynek za maly i sie zawina.