TMY się powinna bać - Xpeng G6 zadebiutował w UK i PL

nabrU

Moderator
Cena ceną, ale zapominacie że poliftowy G6 to już architektura 800V i podobno ładowanie do ok. 450kW i tu paru pewnie zapłaci deczko więcej niż za TMY :p (choć chodzą słuch, że polift ma kosztować tyle samo).


Tu jeszcze 'stara' wersja widziana 'na żywo'

G6_1.jpg

G6_2.jpg

G6_3.jpg
 

krzyss

Pionier e-mobilności
W salonie w Warszawie wycenili mi poliftowy performance na 252 tysiace. Bialy ze skorzana tapicerka i masazerem.
Absolutnie zadnego rabatu, cena jak w tesli stala.
Ladowanie ma byc bajeczne, ale ja to jednak sie boje ze za 5 lat xpeng uzna nasz rynek za maly i sie zawina.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
W salonie w Warszawie wycenili mi poliftowy performance na 252 tysiace. Bialy ze skorzana tapicerka i masazerem.
Absolutnie zadnego rabatu, cena jak w tesli stala.
Ladowanie ma byc bajeczne, ale ja to jednak sie boje ze za 5 lat xpeng uzna nasz rynek za maly i sie zawina.
Przy takich cenach jest to realny scenariusz. Bez rabatów mogą nie przkroczyć poziomu kilku/klikunastu sztuk miesięcznie. Wyskoczyli z ofertą jakby byli uznaną od dziesięcioleci marką w Europie, tymczasem mało kto chce robić drogie eksperymenty.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Pozycjonuja sie jako marka Premium i dlatego im chyba nie wypada sprzddawac tanio :)
Ale jak napisales, z takimi cenami moga sprzedawac kilkadziesiat samochodow rocznie. A to nie pozwoli utrzymac salonow i serwisu. Twierdza ze w Norwegii sprzedaja duzo, ale nie weeyfikowalem informacji.
Jak dla mnie powinni przy takim podejsciu owszem cenic sie, ale dawac spore rabaty zeby zachecic. Ja jestem troche narwany, jak by zrobili mi cene 200kzl za tego polifta to bym zaryzykowal, a tak … znow ogladam Y :)
 
Top