KIA EV3 pierwsza jazda

paradox

Pionier e-mobilności
Powtarzam co usłyszałem.
Normalny lakier na elementach sąsiednich się cieniuje, żeby nie różnił się kolorem
Tutaj tego nie zrobisz, nawet polerka da nieprzewidziane rezultaty na takim macie....
obawiam się, że masz rację
 

Ev3

Pionier e-mobilności
może tak ale zapewne super golas. jak dodasz HP
co dodasz?
, wentylowane fotele i kilka innych drobiazgów to wyjdzie pod 200k a wtedy znowu trzeba będzie rozważać Teslę.
Ile kosztuje Tesla z baterią ponad 80 kWh z tym wszystkim?
Bo chyba jednak sporo więcej.

No i ja raczej patrzę z punktu widzenia, że tesli nie chcę, ani nic co ją przypomina, albo jest równie duże i nieporęczne.
I nie bardzo widzę konkurencję z dużymi bateriami.
Jest MG4 LR w podobnej cenie, Scenic za dużo więcej i nie bardzo coś jeszcze.
 

paradox

Pionier e-mobilności
co dodasz?

Ile kosztuje Tesla z baterią ponad 80 kWh z tym wszystkim?
Bo chyba jednak sporo więcej.

No i ja raczej patrzę z punktu widzenia, że tesli nie chcę, ani nic co ją przypomina.
I nie bardzo widzę konkurencję z dużymi bateriami.
HP pompa ciepła. fajnie gdyby te ceny były w tych okolicach. EV3 mógłbym kupić bo zapowiada się całkiem dobrze tak samo jak Inster a w tych segmentach odpowiadającej Tesli nie ma.
 

Euronymous

Zadomawiam się
Dopłaty mają wejść z początkiem/połową września. Sama Kia coś przebąkiwała w prasówce, która później znikła, że EV3 pojawi się w salonach pod koniec tego roku.
No była 1,5 miesiąca temu informacja, że nowe dopłaty ruszą jesienią, ale najnowsze doniesienia wskazują chyba na wniosek do UE o przelew dopiero pod koniec roku, a to chyba z tej kasy mają być finansowane nowe dopłaty ?
 

melex

Fachowiec
No była 1,5 miesiąca temu informacja, że nowe dopłaty ruszą jesienią, ale najnowsze doniesienia wskazują chyba na wniosek do UE o przelew dopiero pod koniec roku, a to chyba z tej kasy mają być finansowane nowe dopłaty ?
Myślę, że państwo nasze zapłaci wpierw ludziom, żeby nie było afery, zabierze później każdemu z podatków, a na koniec weźmie z Unii. Czysty zysk.
 

melex

Fachowiec
Jedno jest pewne, ludzie z KIA zdają sobie sprawę, że BYD zdobywa powoli rynek USA i EU. Poza tym, nie tylko oni.

Mają tę przewagę, że nie obowiązują ich cła, są postrzegani dość dobrze, głównie za sprawą Ceed'a, teraz będą próbowali ściągnąć uwagę wszystkich tych, którzy nie potrzebują autopilota bądź zaangażowanej społeczności czy ikoniczności, a zwykłego, dobrze wyposażonego i w miarę zaawansowanego samochodu elektrycznego.

Będą siedzenia premium Relax, YouTube, Netflix, inne streamingi, które na pewno przemówią do tych ludzi.
Dodatkowo, samochód ma bryłę wpisującą się w gusta Europy, nie jest ani za duży, ani za mały.

Mankamenty pojazdu to na pewno max. moc ładowania: 135 kW DC, wbudowana ładowarka o mocy 11kW AC to właściwie standard. Trochę dyskwalifikuje to samochód na dłuższych trasach, nie ważne, jak dobrze może wykorzystywać zasięg. Nawet EX30 ma większą moc, choć jak z nią jest, wiadomo.

Od 10-80% KIA deklaruje max. moc ładowania: 105 kW DC, co jeszcze pogarsza sprawę, ale dla tych, którzy samochodem tym raz na ruski rok podróżować będą gdzieś dalej, problemem to nie będzie.

Jednakże (nienawidzę tego słowa), dla osób, którzy nie poszukują cudów, ale i też dziadostwa, którym zależy na szybkim ładowaniu na trasie, bez wydawania bajońskich sum na samochód, nadal będzie luka w segmentach, nie tylko jeśli chodzi o cenę ale również wybór.

Pozostaje Hyundai, Tesla, Volvo, BYD i inne, znane bądź też nie marki.
 
Top