Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie bez szału, liczyłem na lepszą prędkość ładowania.
Niby jest lepiej, ale nie tyle ile powinno być.
Jeśli cena z większą baterią będzie PONIŻEJ cen podstawowej TM3 czy TMY, to można się interesować.
Ale pewnie tak nie będzie.

Po zapowiedziach oczekiwałem więcej.

Łukaszu - a jak porównanie przestronności z Niro i Soulem?
 

Iktorn

Zadomawiam się
Wymiarowo praktycznie jak stare Niro (jaki to segment B??), które było bardzo przestrzenne w środku.
Kształt kontrowersyjny. Pytanie jak to na żywo wygląda.
One pedal jest ?
Jak znowu przekombinują z cennikiem, to może się okazać że sensowne wyposażenia i mniejsza bateria będzie w cenie podobnej do Tesli.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Wymiarowo praktycznie jak stare Niro (jaki to segment B??), które było bardzo przestrzenne w środku.
Wymiarowo to już się tego spodziewałem po Ex30.
A on okazał się niestety na poziomie Zoe (albo nawet gorszym) , a nie choćby Soula.

Tutaj ze zdjęć wygląda że będzie lepiej...
 

Runior

Zadomawiam się
Mnie interesuje to, jak premiera EV3 wpłynie na ceny Niro. Chyba sporo ich zostało u dealerów, a ceny nawet w wysokości wyprzedażowej wydają się być nieco przesadzone. O ile obawiam się, że EV3 będzie wycenione pod 200 tys. PLN to i tak część klientów może stracić zainteresowanie starym modelem.
 

paradox

Pionier e-mobilności
fajnie zrobione autko, szkoda, że FWD. jeżeli cena będzie znacząco poniżej TM3 z dużą baterią to może być do rozważenia. jeżeli będzie cenowo w okolicach Tesli to niestety nie ma szans co widać po obecnej Niro - brak sprzedaży. teraz wypada poczekać na MG4 facelifting i może się zrobić ciekawie na rynku ;)
 
Top