Większość kierowców musi się przyzwyczajać w drugą stronę, co nie jest takie proste.
Dla mnie większym dramatem jest to, że w Y przed Juniper, ruchy manetką kierunkowskazów nie zawsze są rozpoznawane i zdarza się, że brak jest reakcji, co skutkuje wykonaniem manewru bez sygnalizacji.
Nie jest to problem z moim egzemplarzem, który ma to od nowości, bo jeżdżąc innymi zauważałem ten sam problem.
W Juniperze tego nie zauważyłem, chociaż ograniczenie manetki tylko do kierunkowskazów i konieczność użycia dodatkowych przycisków do sterowania światłami oraz wycieraczkami, to pomysł dość karkołomny.
Dla mnie większym dramatem jest to, że w Y przed Juniper, ruchy manetką kierunkowskazów nie zawsze są rozpoznawane i zdarza się, że brak jest reakcji, co skutkuje wykonaniem manewru bez sygnalizacji.
Nie jest to problem z moim egzemplarzem, który ma to od nowości, bo jeżdżąc innymi zauważałem ten sam problem.
W Juniperze tego nie zauważyłem, chociaż ograniczenie manetki tylko do kierunkowskazów i konieczność użycia dodatkowych przycisków do sterowania światłami oraz wycieraczkami, to pomysł dość karkołomny.