Koła zimowe

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
NIestety Honda 18x7J
I po genialnym planie
podejrzewam, że czujników z hondy 2011r też nie skalibruję się z teslą?IMG_0847.jpeg
 
Last edited:

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
NIestety Honda 18x7J
I po genialnym planie
podejrzewam, że czujników z hondy 2011r też nie skalibruję się z teslą?View attachment 23564
Nie wiem czemu ma służyć Twój eksperyment niemniej to jakaś masakryczna partyzantka. W krytycznym wypadku rozbijesz samochód bądź w najlepszym będziesz miał zdarzenie na które wypnie się ubezpieczyciel. Jeżeli koła przednie i tylne nie obracają się z identyczną prędkością to zarówno ABS, ASR jak i inne systemy moga wariować traktując auto jako znajdujące sie w permanentnym poślizgu. Te koła całkowicie nie pasują a jedyne co się zgadza to rozstaw śrub.
Czujniki ciśnienia tez nie będa działać bo tam sa na 434MHz a Tesla pracuje w protokole Bluetooth.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Już o tym wiem
chciałem przymierzyć i zobaczyć czy da się to zrobić, bo leżą mi zbędne felgi w garażu
A crv robiąc poniżej 10tys rocznie, jeździ cały rok na zimówkach, bo nikomu nie chce się zmieniać
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Już o tym wiem
chciałem przymierzyć i zobaczyć czy da się to zrobić, bo leżą mi zbędne felgi w garażu
A crv robiąc poniżej 10tys rocznie, jeździ cały rok na zimówkach, bo nikomu nie chce się zmieniać
Troche Cię rozumiem - ja zainwestowałem w markowe używki bo mi się bardzo podobały, a były tanie i proste niemniej parametry były podobne do oryginału (ET większe bodajże o 2-3 mm). Ku zaskoczeniu jak pisałem - bardzo przypisały mi chińskie zimówki 19 cali w śmiesznej cenie (poniżej 400 zł za szt) - a z bardzo fajnymi parametrami w praktyce. Sa ciche, przewidywalne na drodze i bardzo powoli się zużywają. Subiektywnie mogę stwierdzić, że są co najmniej porównywalne lub nawet lepsze jakościowo niż letnie micheliny montowane przez teslę, chociaż uczciwie mówiąc te letnie nie cieszą się szczególnym uznaniem.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Chłopie, gdyby nikt nie szukał zamienników, to musk by opychał Ci koła po 15 tysiaków, a Ty brał byś bo auto za 200 koła.Cena 200tys to teraz norma
Akurat tesla nieźle wycenia auta, ale za dodatki(koła lakier) kroi grubo
W tamtym roku braliśmy enyaqa i koła zimowe "19" płaciliśmy 5,5tys
Wiec nie należe do tych co za wygodę zamawiania w salonie/dealera jak zwała tak zwał frajersko dugie tyle przepłacą.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Chłopie, gdyby nikt nie szukał zamienników, to musk by opychał Ci koła po 15 tysiaków, a Ty brał byś bo auto za 200 koła.Cena 200tys to teraz norma
Akurat tesla nieźle wycenia auta, ale za dodatki(koła lakier) kroi grubo
W tamtym roku braliśmy enyaqa i koła zimowe "19" płaciliśmy 5,5tys
Wiec nie należe do tych co za wygodę zamawiania w salonie/dealera jak zwała tak zwał frajersko dugie tyle przepłacą.
Tylko teslowskie felgi są kute = lekkie i mocne. Jak poszukasz kutych zamienników to wcale taniej nie wyjdzie.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Nie no, jeden lubi tak, drugi inaczej. Sam na drugim samochodzie przez 3 lata jeździłem na zimówkach (bo dla rocznego przebiegu 3 kkm nie opłacało się zmieniać opon). Skoda alusy w sporych rozmiarach też sporo ceni (8-9 kpln), pewnie dlatego, że ostatnio chcą chyba być marką premium ;) Ja tam wolałbym stalówki oryginały na zimę, żeby założyć kołpaki oryginalne, no ale jest jak jest.
 

Psujek

Zadomawiam się
Tylko teslowskie felgi są kute = lekkie i mocne. Jak poszukasz kutych zamienników to wcale taniej nie wyjdzie.
nie wszystkie - jak sprawdzałem to przy highland tylko M3P ma kute, dla starszej M3 był jeszcze Trackpack z felgami ZeroG. Sam mam 19" Nova i nie są kute - już musiałem spawać (szczęśliwie trafiłem 2x w dziurę w tym samym miejscu felgi)

z zamienników kutych masz JR5, MoTec Ultralight MCR2 i MCR4
 
Last edited:
Top