Tak sobie patrzyłem jak się zachowuje bufor u mnie i przecież taki sexy normalnie go widzi. Jadąc na 0 schodzi z bufora tak jak u Bjorna. Nie zszedłem, na buforze do 0 bo nie mam czym ratować w razie czego, ale skoro odczyty pokazują, że bufor jest to po co ten awaryjny przycisk? Po prostu na sexy można spoglądać ile zostało. U Bjorna jak bufor spadł do 0 przy 26 km to jeszcze pojechal 8 km (to ten tzw. brick?) wychodziłoby, że jest tam jakiś 1.2 KW nim samochód się wyłączy. Zatem to daje jakieś 4,5 KW. Skąd bierzesz jeszcze te pół?
Nowa bateria ma 82, a dostępne jest 78,8 i to razem z buforem, którego nie zaleca się dotykać to tak naprawdę przy nowym samochodzie mamy do dyspozycji 75 KW pomiędzy 100%, a 0%. Ja mam aktualnie 75 razem z buforem więc 3,8 na degradację poszło. Bez bufora to już tylko 71,2.
Czy ten brick to to poniżej bufora do wyłączenia samochodu czy poniżej jeszcze coś jest? W sensie czy coś jest jak samochód stanie tak jak Bjornowi?
btw. co to za tuning +50kw?