Kona Electric w praktyce

Mikus

Zadomawiam się
Ja ma wersje 49kWh i do jazdy po mieście i tryb mieszany (średnia z 2500km to 13,9kWh/100) spokojnie wystarcza. Typowe jazdy miejskie do 50 km/h to 11 kWh. Dla mojego stylu jazdy 60% bateri czyli od 20-80 to ponad 200 km i to mi na tydzien starcza. Trasy pozamiejskie to maksymalnie 120 km w jedna stronę i po naładowaniu na 100% wracam z 25-30% do domu.
 

ZbychuP

Nowy na Forum
Ja ma wersje 49kWh i do jazdy po mieście i tryb mieszany (średnia z 2500km to 13,9kWh/100) spokojnie wystarcza. Typowe jazdy miejskie do 50 km/h to 11 kWh. Dla mojego stylu jazdy 60% bateri czyli od 20-80 to ponad 200 km i to mi na tydzien starcza. Trasy pozamiejskie to maksymalnie 120 km w jedna stronę i po naładowaniu na 100% wracam z 25-30% do domu.
Opowiesz coś więcej?
Jak dynamika? Jakie koszty serwisu? Co Cię najbardziej denerwuje a co podoba?
 

Mikus

Zadomawiam się
Opowiesz coś więcej?
Jak dynamika? Jakie koszty serwisu? Co Cię najbardziej denerwuje a co podoba?
Auto mam dwa miesiące więc kosztów serwisu jeszcze nie znam.
Dynamik do miasta jest bardzo dobra. Przy jeździe w trasie czuć, że po przekroczeniu 80 km/h dynamika spada. To jednak tylko 100kW ;-)
Co mnie denerwuje to mam wersje Smart z czarną materiałową tapicerką, która jest szorstka i zostają na niej jasne ślady np. jak opre się łokciem z większym naciskiem/ciężarem (człowiek się łuszczy ;-) ). Na szczęście odkurzacz załatwia sprawę. Najbardziej doceniam załączanie klimatyzacji zdalne. Wychodzę z pracy i wsiadam do już chłodnego wnętrza.
 
Top