Spędziłem minimum kilkanaście godzin w konfiguratorze BMW, rozmawiałem też z kilkoma różnymi sprzedawcami, ale miałem wrażenie, że nie ogarniają konfiguracji BMW i4, bo przy trudnych pytaniach się gubili...
Chcę złożyć jak najlepszą konfigurację w jak najniższej cenie i odjąć od niej ok. 16% rabatu (nowe auto do zamówienia) i 27 000 dopłaty mój elektryk (Karta Dużej Rodziny)- to powinno łącznie obniżyć cenę katalogową/cennikową BMW i4 o 80 000 zł. Na pewno i4 e35, bo mam duży garaż i fotowoltaikę na dachu i będzie do jeżdżenia tylko wokół komina bez dalekich tras.
Czy Waszym zdaniem opłaca się dokupić BRI i BSI (pakiet service inclusive i repair inclusive)? Czy warto dokładać kilka tys. żeby mieć head up display czy komfortowy dostęp? Oświetlenie ambientowe? Nie wiem który z bajerów/dodatkowych opcji będzie się sprawdzać, a które to niepotrzebne wydatek...
Chcę złożyć jak najlepszą konfigurację w jak najniższej cenie i odjąć od niej ok. 16% rabatu (nowe auto do zamówienia) i 27 000 dopłaty mój elektryk (Karta Dużej Rodziny)- to powinno łącznie obniżyć cenę katalogową/cennikową BMW i4 o 80 000 zł. Na pewno i4 e35, bo mam duży garaż i fotowoltaikę na dachu i będzie do jeżdżenia tylko wokół komina bez dalekich tras.
Czy Waszym zdaniem opłaca się dokupić BRI i BSI (pakiet service inclusive i repair inclusive)? Czy warto dokładać kilka tys. żeby mieć head up display czy komfortowy dostęp? Oświetlenie ambientowe? Nie wiem który z bajerów/dodatkowych opcji będzie się sprawdzać, a które to niepotrzebne wydatek...