Korzystanie z superchargera

newbe

Posiadacz elektryka
113 PLN ? Oni maja jakies pozlacane wtyczki ? , czy moze ladowarke obsluguje miss mokrego podkoszulka ? ... toc to 2 razy drozej jak SC u mnie :eek:
Wolę taką cenę za realne 100+ kW zapłacić za ładowanie nie na SC. Czekam Ionity na A1. Ionity Kutno bym zaliczył żeby 40 minut nie stać na Lotosie wczoraj późno wieczorem...
 

newbe

Posiadacz elektryka
Na tych wolnych ladowarkach tez zawsze mi pokazywalo ok 40 , a na SC 150 nominalnie - nigdy nie przekroczylem 118 , jeden w DE V2 - pokazal mi chwilowe 182 .
SC V2 u mnie jak przyjadę poniżej 40% to zobaczę moc. Wykresy z wczoraj to SC Ciechocinek x2 oraz x1 Warszawa. Nawigacja była na SC był komunikat o podgrzewaniu.
Screenshot_20210410-202545_ABRP.jpg
Screenshot_20210410-202846_ABRP.jpg
 

Attachments

  • Screenshot_20210410-202733_ABRP.jpg
    Screenshot_20210410-202733_ABRP.jpg
    374,1 KB · Liczba wyświetleń: 51

krzyss

Pionier e-mobilności
Wolę taką cenę za realne 100+ kW zapłacić za ładowanie nie na SC. Czekam Ionity na A1. Ionity Kutno bym zaliczył żeby 40 minut nie stać na Lotosie wczoraj późno wieczorem...
Ale na ionity 50kWh to bedzie jakies 175.-
 

Giacomo

Fachowiec
Wolę taką cenę za realne 100+ kW zapłacić za ładowanie nie na SC. Czekam Ionity na A1. Ionity Kutno bym zaliczył żeby 40 minut nie stać na Lotosie wczoraj późno wieczorem...
Czyli w PL niestety potrzebna jest konkurencja , jak u mnie np GOFAST w zdecydowanej wiekszosci , ma ceny zblizone do SC . Ionity chyba sie nie przebije , ale z siecia szybkich jest coraz lepiej
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No tak , ja nigdy jak musze , nie laduje sie dluzej jak do 85 % , w promieniu 50 km mam chyba z 8 SC
Tak wyszlo ;) dluzszy spacer i sie wiecej podladowalem a potem mialem i tak pare km do przejchania wiec sie przydalo.
Tutaj mialem blisko SuC ale granica mnie trzyma... ;)
 
Top