Koszty utrzymania?

AnnaMK

Nowy na Forum
Dodałbym że z tego rocznika jest duża szansa że S będzie miał darmowe ładowanie na superchargerach - w opisie samochodu powinno być coś takiego jak poniżej. Zawsze sprawdzaj czy to jest transferowalne na nowego właściciela ale o ile pamiętam to przed 2017 chyba wszystkie mają free supercharging transferowalny.

Car Details​

Specs​

Dual Motor All-Wheel Drive
.
.
.
No Ludicrous
Autopilot with convenience features
Premium Upgrades Package
.
Free Unlimited Supercharging

Mam model S z lutego 2018, tez mam Unlimited Supercharging. Trzeba dokladnie czytac specyfikacje.
Polecam bardzo, odkad mam auto za ladowanie zaplacilam moze z 1000 nok (mniej niz 500zl).
Z nowosci w tej chwili to jeszcze polecam upgrade CCS zeby moc ladowac na ladowarkach o wyzszej mocy (250kW)- dostaje sie taka "przejsciowke", ale potrzebne jest zakodowanie auta w serwisie by to dzialalo.
 

Wojtas!

Zadomawiam się
Mam model S z lutego 2018, tez mam Unlimited Supercharging. Trzeba dokladnie czytac specyfikacje.
Polecam bardzo, odkad mam auto za ladowanie zaplacilam moze z 1000 nok (mniej niz 500zl).
Z nowosci w tej chwili to jeszcze polecam upgrade CCS zeby moc ladowac na ladowarkach o wyzszej mocy (250kW)- dostaje sie taka "przejsciowke", ale potrzebne jest zakodowanie auta w serwisie by to dzialalo.
Tak, ale w nowszych jest przypisane do właściciela. Jakbyś mi je sprzedał, to ja już tego ładowania nie będę mieć.
 

MsewaS

Nowy na Forum
Tak, ale w nowszych jest przypisane do właściciela. Jakbyś mi je sprzedał, to ja już tego ładowania nie będę mieć.
Trzeba uważać z tymi darmowymi ładowaniami, chyba na fejsie był post o tym jak ktoś kupił w Holandii s z darmowym ładowaniem, ale to było na usera. Facet sie przelogował i stracił free SC. Myśle, że dla bezpieczeństwa kupować to z dostępem i loginem do konta. Załączam zdjęcie z teslanacodzien
1620021923764.png
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Główną zaletą Modelu S jest jego ogromna tylna kanapa, z prawie równym splitem. Regularnie będzie tym autem jeździć w trasy 5 osób, więc już M3 odpada. Jak dodać do tego śmieszny bagażnik, to nawet nie próbuję tego racjonalizować. Niestety, prędzej wezmę Passata PHEV.
TM3 jest wielkości Passata.

Nie wiem dokładnie co chcesz przewozić poza tym że będziesz targać 5 osób, co powoduje kolejne straty w zasięgu, ale myślę że w tej cenie nadal TM3 wygrywa z S. Jedynym minusem TM3 od TS jest to ze jest sedanem a nie hatchem.
 

Wojtas!

Zadomawiam się
TM3 jest wielkości Passata.
I dokładnie w tym problem. Ja nie chcę Passata, chcę Espace zaklętego w sedana.
Nie wiem dokładnie co chcesz przewozić poza tym że będziesz targać 5 osób, co powoduje kolejne straty w zasięgu,
Obawiam się, że zostawienie dzieciaków celem "wydłużenia zasięgu" raczej nie wchodzi w grę.
ale myślę że w tej cenie nadal TM3 wygrywa z S.
Dla 90% osób, bezapelacyjnie tak. Ale dla mnie M3 po prostu nie spełnia moich potrzeb.
Jedynym minusem TM3 od TS jest to ze jest sedanem a nie hatchem.
I to jest minus nie do przeskoczenia. Zapakowanie wszystkich na 2 tygodniowy wypad pod namiot do Włoch w M3 nie wchodzi w grę, w MS jak najbardziej. Zawiezienie psa na spacer do lasu? M3 nie da rady, MS bez problemów.
 
Top