Kiedyś gdzieś znalazłem w otchłani internetów taką krzywą ładowania dla e-208
Swojego z 2022r. jeszcze nie ładowałem na niczym szybszym niż 50kW, ale wydaje się, że przynajmniej tegoroczne wersje mają zmienioną krzywą ładowania.
Jak wynika z danych powyżej przy 80% naładowania baterii prędkość ładowania nie przekraczała około 22kW, a mój przy tym procencie ciągnął ile dała stacja, czyli 49-50kW. Dopiero przy 83% spadła prędkość do 25kW i tak ciągnął do chyba 88%, przy 96% brał 11kW, a z obrazka wynika, że wcześniejszy rocznik przy 83% nie ciągnął więcej niż 10kW.
Ktoś sprawdzał może przy większych mocach ładowarek jak to wygląda?.
Swojego z 2022r. jeszcze nie ładowałem na niczym szybszym niż 50kW, ale wydaje się, że przynajmniej tegoroczne wersje mają zmienioną krzywą ładowania.
Jak wynika z danych powyżej przy 80% naładowania baterii prędkość ładowania nie przekraczała około 22kW, a mój przy tym procencie ciągnął ile dała stacja, czyli 49-50kW. Dopiero przy 83% spadła prędkość do 25kW i tak ciągnął do chyba 88%, przy 96% brał 11kW, a z obrazka wynika, że wcześniejszy rocznik przy 83% nie ciągnął więcej niż 10kW.
Ktoś sprawdzał może przy większych mocach ładowarek jak to wygląda?.