PatiEK_PL
Zadomawiam się
Nie zgodzę się. Przez ostatnie 9 lat w firmie jako służbowe było może i ponad 60 samochodów z tymi silnikami, wcześniej na pasku, teraz na łańcuchu. Jeździły po 4 lata i do 100 kkm. Owszem, akcje serwisowe, przywoławcze, wymiany pasków rozrządu na koszt serwisu - były. W jednym padł silnik (rocznik 2016) - przy ok 50kkm, trochę po zakończeniu 2 letniej gwarancji. Wymiana na koszt serwisu.Wielu mówi że ja mam felerny egzemplarz, może tak być. Natomiast te 1.2 Pure Tech padał praktycznie każdy - błąd projektowy. Skoro przepuszczają takie błędy, nie można liczyć że elektryka zrobią dobrze.
Częściej był problem z wyświetlaczem kierowcy (i długo samochody potrafiły z tego powodu stać w serwisie) niż silnikiem.