Ładowanie prądem przemiennym.

vwir

Pionier e-mobilności
Teoretycznie pompa powinna włączać się z chwilą podłączenia wtyku do ładowania i lekki szum jest słyszalny niezależnie od temperatury.
Czemu tak uważasz? Różne zachowania widuję w róznych EV. Jesteś pewien, że Kona robi akurat tak jak piszesz?
 

TomaszLapa

Nowy na Forum
Czemu tak uważasz? Różne zachowania widuję w róznych EV. Jesteś pewien, że Kona robi akurat tak jak piszesz?
Pewien jestem że robi tak Leaf, Peugeot 208, BMW i3 a co do Koni pewności nie mam bo u mnie nie włącza się pompka przez co grzeje się ładowarka pokładowa.
Czekam aż ktoś kto posiada Konę sprawdzi to i napisze na forum.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Leaf II tak robi tylko gdy ładujesz wysokim prądem. Gdy ładujesz niskim prądem to jest cisza absolutna, nie załącza pompki.
 

TomaszLapa

Nowy na Forum
Leaf II tak robi tylko gdy ładujesz wysokim prądem. Gdy ładujesz niskim prądem to jest cisza absolutna, nie załącza pompki.
Tu się z kolegą nie zgodzę bo mam Lefa II Z chwilą podłączenia wtyki nawet oryginalnej ładowarki 8 Amp. z automatu uruchamia się pompka układu chłodzenia na niskich obrotach więc może być słabo słyszalna. W garażu przy otwartej masce napewno ją usłyszysz.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tu się z kolegą nie zgodzę bo mam Lefa II Z chwilą podłączenia wtyki nawet oryginalnej ładowarki 8 Amp. z automatu uruchamia się pompka układu chłodzenia na niskich obrotach więc może być słabo słyszalna. W garażu przy otwartej masce napewno ją usłyszysz.
No to u mnie tak nie było na 100%. Może zależy od temperatury zewnętrznej - nie wiem, ale sam to kiedyś sprawdzałem. Dopiero gdy mu dałem 30A to po jakimś czasie odpalił pompkę.
 

TomaszLapa

Nowy na Forum
No to u mnie tak nie było na 100%. Może zależy od temperatury zewnętrznej - nie wiem, ale sam to kiedyś sprawdzałem. Dopiero gdy mu dałem 30A to po jakimś czasie odpalił pompkę.
Sprawdź raz jeszcze, nawet zimą w garażu temp. ok. 5 st.i pompka się włącza. Przy wysokiej temp. włącza drugi bieg przez co jest bardziej słyszalna.
 
Top