Wydaje mi się że nie ma sensu ładowac do 80%, PSA i tak ma duży bufor bo z 50kWh brutto dostępne jest jakieś max 45kWh netto czyli jakieś 90%.
Poza tym za dużo z tym zabawy, ze stycznikami zegarami itp.
Faktem jest ze aplikacja i infortaiment w aucie to padzież, nie wiadomo po co na ekranie jest sterowanie klimą skoro jest do tego fizyczny panel.
Ale widziały gały co brały.
Mam tez Xceed PHEV i tam znowu nie ma możliwości właczenia ani ogrzewania ani klimatyzacji zdalnie i ładowanie baterii codziennie (lub nawet dwa razy dziennie) do pełna 8,9kWh, ciekawe ila tak wytrzyma?
Choć ja dość często zmieniam auta więc pewnie problem z degradacja akumulatorów przejdzie na następnych właścicieli.
Nie ma auta idealnego, każdy zwraca uwagę na coś innego.
W moim przypadku auto miało być jak najprostsze w obsłudze i e-C4 taki jest.
Dla jednych to wada dla innych zaleta.