Lampy tył, nowy model czy dalej parują?

gim-kg

Pionier e-mobilności
Widzę, że nie jesteś elektronikiem więc wyjaśnię. Lampy boczne mają 4 piny w gnieździe jeden masa i po jednym na każdą z funkcji pozycyjne stop i kierunek lampy w klapie mają po 3 piny bo tam idzie masa pozycja i wsteczny w prawej i przeciwmgielne w lewej samochody na rynek uk mają odwrotnie, a usa ma dwa wsteczne i brak przeciwmgielnych. Lampy tylne w tesli 3 sa sterowane analogowo czyli poprzez podanie napięcia na ten pin który aktualnie jest potrzebny, nie są sterowane poprzez CAN ani też inny cyfrowy system, lampy przednie z kolei sa sterowane cyfrowo, ale tez nie poprzez Can tylko LIN-Bus czyli cyfrowo i tam już wystarczą 3 piny masa zasilanie i wspomniany lin.
Jeżei chcesz obydwa wsteczne to potrzebujesz lampę w klapę lewą usa lub uk troche przerobic przewody w klapie, ale wtedy stracisz przeciwmgłowe. Inne opcje wiążą się z rozcinaniem lampy i dokładaniem ledów i drivera do tych ledów
Dzięki za informacje, tylko w nowych lampach gdzie kierunkowskaz jest długi są zarówno lampy cofania jak i lampy przeciwmgielne po obydwu stronach co widać na powyższym filmie. Czyżby zatem nowe lampy wewnętrzne miały 4 piny?
 

Karol K

Nowy na Forum
Wewnętrzne mi nie parują więc się nie interesowałem, ale możliwe. Sprawdziłem na zdjęciach jest szersze złącze więc tak. Więc skoro więcej pinów to i dodatkowe przewody. Drugiej strony to LED więc aż tak dużo prądu nie pobiera żeby dwóch wstecznych nie podłączyć do jednego przewodu, w przyszłym tygodniu sprawdzę jaki jest pobór prądu i grubość przewodu zasilającego.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
W X parują lekko i o ile to para a nie krople, to nic sie nie dzieje, bo jest z tyłu jak na dachach paroizolacja membrana pół przepuszczalna takie oczko. A ta przepuszcza wilgoć w jedym kierunku i odparuje.
 
Top