Realme wczoraj pokazał ładowanie 320W czyli niby w peaku ~20c ale wyszło mi że
-polowa baterii 15c
-cala bateria ~13c
Bateria podzielona na 4, na razie jeszcze nie ma urządzenia na rynku, tylko prezentacja technologii.
W przypadku aut z 75kWh baterią średnia moc ładowania całej baterii musiałaby byc 1MW a ładowarka dawać maksymalną moc 1.5MW
CCS 2 ma limit 1000V i 500A
MCS 1250V i 3000A
Ciekawe czy takie osobówki kiedyś beda używały MCS i np 800V i ~2000A czy powstanie moze jeszcze jakiś nowy standard na średnie napięcie np ładowarki 2000V i 1600V w aucie. To drugie chyba mało prawdopodobne z uwagi na prawo i bezpieczeństwo ale kto wie może EU wypuści dyrektywę i problem prawny będzie rozwiązany.
Ciekawe też czy najnowsze ładowarki wykrywają odcięcie przewodu i mogą automatycznie zgłosić taki incydent aby szybko namierzyć złodzieja bo już są łatwym i łakomym kąskiem a co dopiero gdy popularne staną się jeszcze grubsze(MCS)
-polowa baterii 15c
-cala bateria ~13c
Bateria podzielona na 4, na razie jeszcze nie ma urządzenia na rynku, tylko prezentacja technologii.
W przypadku aut z 75kWh baterią średnia moc ładowania całej baterii musiałaby byc 1MW a ładowarka dawać maksymalną moc 1.5MW
CCS 2 ma limit 1000V i 500A
MCS 1250V i 3000A
Ciekawe czy takie osobówki kiedyś beda używały MCS i np 800V i ~2000A czy powstanie moze jeszcze jakiś nowy standard na średnie napięcie np ładowarki 2000V i 1600V w aucie. To drugie chyba mało prawdopodobne z uwagi na prawo i bezpieczeństwo ale kto wie może EU wypuści dyrektywę i problem prawny będzie rozwiązany.
Ciekawe też czy najnowsze ładowarki wykrywają odcięcie przewodu i mogą automatycznie zgłosić taki incydent aby szybko namierzyć złodzieja bo już są łatwym i łakomym kąskiem a co dopiero gdy popularne staną się jeszcze grubsze(MCS)
Last edited: