Leapmotor T03 taniocha od Stellantis?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Nie wiem :) ale chętnie się wypowiem.
Myślę że montaż i import tego auta jest jeszcze w powijakach.
Pytałem czemu nie ma eC3 do jazd próbnych: czekamy na program dopłat.
Tu może być podobnie. Jak ministra sypnie kasą to karuzela ruszy.
Więc kupować Springi póki tanie :ROFLMAO:
 

jarqu

Posiadacz elektryka
Nie wiem :) ale chętnie się wypowiem.
Myślę że montaż i import tego auta jest jeszcze w powijakach.
Pytałem czemu nie ma eC3 do jazd próbnych: czekamy na program dopłat.
Tu może być podobnie. Jak ministra sypnie kasą to karuzela ruszy.
Więc kupować Springi póki tanie :ROFLMAO:
Spring przy leapmotor wygląda blado więc nie ma co porównywać nawet. T03 to dobry zastępca dla Zoe żony a spring to niestety ale chińska zabawka.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Nie obiecywał bym sobie przesadnie dużo po Leapmotor T03. Jest może lepiej obłożony gadżetami. Przejedźmy się tym żeby mieć jakiś pogląd. Ja mam Springa więc tą stronę medalu znam.
 

Kyniolus

Zadomawiam się
Nie obiecywał bym sobie przesadnie dużo po Leapmotor T03. Jest może lepiej obłożony gadżetami. Przejedźmy się tym żeby mieć jakiś pogląd. Ja mam Springa więc tą stronę medalu znam.
wybacz ale ogladajac testy polskie i zagraniczne Spring to jakaś pomyłka i leapmotor prawie w kazdym aspekcie jest lepszy od Dacia zaczynajac od mocy silnika i pojemnosci baterii
 

Ev3

Pionier e-mobilności
wybacz ale ogladajac testy polskie i zagraniczne Spring to jakaś pomyłka i leapmotor prawie w kazdym aspekcie jest lepszy od Dacia zaczynajac od mocy silnika i pojemnosci baterii
"Prawie" robi dużą różnicę.
Obstawiam całkowitą niezbywalność takiego leapmotor po kilku latach.
A biorąc to pod uwagę, reszta różnic jest pomijalna.
 

Kyniolus

Zadomawiam się
"Prawie" robi dużą różnicę.
Obstawiam całkowitą niezbywalność takiego leapmotor po kilku latach.
A biorąc to pod uwagę, reszta różnic jest pomijalna.
ale po co mam zbywac taki samochód który z dopłata bedzie mnie kosztawac z 45K ? Ładujac z PV i taryfy G13 "zwróci" sie w ciagu paru lat ? Nie zamierzam go zbywac... i moze sobie tracic na wartosci
 

Ev3

Pionier e-mobilności
ale po co mam zbywac taki samochód k
Żeby sobie kupić coś lepszego?
Np. coś na co da się patrzeć?
tóry z dopłata bedzie mnie kosztawac z 45K ? Ładujac z PV i taryfy G13 "zwróci" sie w ciagu paru lat ?
Każdy elektryk w tej cenie się zwróci.
Tyle że co to ma do chęci posiadania go dożywotnio?
Nie zamierzam go zbywac...
Nigdy?
Nawet jak już będzie Cię stać, żeby jeździć czymś fajniejszym?
 

Kyniolus

Zadomawiam się
Żeby sobie kupić coś lepszego?
Np. coś na co da się patrzeć?

Każdy elektryk w tej cenie się zwróci.
Tyle że co to ma do chęci posiadania go dożywotnio?

Nigdy?
Nawet jak już będzie Cię stać, żeby jeździć czymś fajniejszym?
no widzisz za 10 lat zutylizuje sadzomiota który mam i kupie cos fajniejszego a T03 będzie córka lub syn jezdzić wiec nie musze go zbywać... Patrzeć to kwestia gustu...pierwsze 10 lat jeździłem maluchem... potem polonez... Skoda felicja wiec nie były piękne :) ja sie nie podniecam wyglądam, mocami jak wielu miłośników motoryzacji......podchodze do tego racjonalne...ma jezdzic od punktu A do Punktu B jako 2 samochód wiec mam w d... utratę wartości . Istotniejsze jest serwis gwarancja itp

Co do spalinowych kazdy samochód u mnie jeździł dożywotnio ...zwykle około 20-23 lat miał jak na złom szedł i raczej nie były to nowe a używane ale przy cenie 45K ma sens brac nowego...
 
Last edited:
Top