Na to wygląda.Czyli nowo odplandekowane ładowarki Lidla są w statusie: działa to działa, nie to nie.
Wg oficjalnej dokumentacji są. Skąd informacja, że jest inaczej?Wg moich informacji Lidl nie jest administratorem tych ładowarek i nie ma pojęcia na temat ich działania.
Mam nadzieję, że oddadzą ją elocity.Dzisiaj rozmawiałem z osobą, która je w Lidlach instaluje. Może się źle wyraziłem. Lidl raczej nie będzie nimi zarządzał.
U mnie w danych prezentowanych ogólnie też jej nie ma, bo jak poszukasz "Kórnik" to nic nie znajdziesz: https://ev.warszawa.pl/?name=KórnikHistoria ładowania i dostępności stacji ładowania EV
Aplikację umożliwiającą sprawdzenie położenia i historycznego obłożenia ładowarek dostępnych w danych UDT (Urząd Dozoru Technicznego)ev.warszawa.pl
Na eipa w ogóle jej nie widzę, a była.
Dzwoniłem do lidla i napiszę tylko tyle - nie rozumiem, dlaczego Lidl zrobił się operatorem skoro kompletnie nie wiedzą jak i komu zgłosić awarię ładowarki. Trzykrotnie przekierowali mnie do działu technicznego.... EloCity.
Dodałem taki czerwony napis nad wykresem jeśli dany punkt ładowania nie jest obecny w danych EIPA od 24h:U mnie w danych prezentowanych ogólnie też jej nie ma, bo jak poszukasz "Kórnik" to nic nie znajdziesz: https://ev.warszawa.pl/?name=Kórnik
Ty masz jakiś swój link
Może powinienem pod takimi linkami bez danych pokazywać wielki czerwony napis, że dany punkt nie działa...
Przy czym jak sobie w tym grzebię, to chyba cos się w EIPA posypało, bo mam w danych prawie 9000 punktów które ostatni update miały 14.02.2025 - różni operatorzy. Napisałem do EIPA pytanie, czy nie mieli awarii.Uwaga - od 2025-02-10 23:02:41 nie mamy danych o tym punkcie ładowania - może nie działać
Pisaliśmy o niej, gdy ruszyłaU mnie w danych prezentowanych ogólnie też jej nie ma, bo jak poszukasz "Kórnik" to nic nie znajdziesz: https://ev.warszawa.pl/?name=Kórnik
Ty masz jakiś swój link
Może powinienem pod takimi linkami bez danych pokazywać wielki czerwony napis, że dany punkt nie działa...