Long Range RWD

pawcjo

Posiadacz elektryka
Czekałem na RWD LR, ale nawet tutaj na forum padały wypowiedzi, że nie ma szans ma ten model w Europie i żeby brać co jest. Ale i tak najgorszy jest spadek ceny modelu bazowego, co najbardziej zabolało. Tragedia dla mnie, po prostu.
Jaka tam tragedia, cena się zmieniła minimalnie. Spekulacje mają to do siebie, że jedne się sprawdzają, drugie nie. Gdybyś na wszystko miał czekać (obniżki, nowy model, nowe funkcje), to nigdy byś nie kupił :)
 

rowerek0000

Zadomawiam się
Jaka tam tragedia, cena się zmieniła minimalnie. Spekulacje mają to do siebie, że jedne się sprawdzają, drugie nie. Gdybyś na wszystko miał czekać (obniżki, nowy model, nowe funkcje), to nigdy byś nie kupił :)
Dokładnie.

Warto odnotować jeden fakt. Gdyby tesli dzisiaj zależało na boostowaniu sprzedaży MY to nie obniżyłoby cen M3, tym bardziej nie daliby już teraz wersji LR RWD. Musi być jakiś sprytny plan na pozbycie się MY przed Juniperem.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Wg mnie ta różnica zasięgu mała. Porównać można tylko WLTP na 19” i tu jest różnica 640 vs 629 km. Te 702 km to mocno marketingowe, bo jeśli tę wartość na 18 porównywać do wersji Dual Motor, to tam szacują 678 km i znów różnica niewielka. To samo zresztą Y LR - AWD vs RWD to 533 vs 565 na 20”, a na 19" 565 vs 600 km. Bez szału.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Dokładnie - dla mnie po tych zmianach cen LR RWD jest bez sensu. Albo bardzo tani obecnie jak na to, co oferuje RWD za 189 900 minus możliwa dotacja. Albo Dual Motor za 219 900. No ale rozumiem, że dla kogoś, kto naprawdę ma w nosie 4x4 - LR RWD wciąż jest o 10k tańszy od AWD i ma te 30-40 km teoretycznie więcej zasięgu.
 

rowerek0000

Zadomawiam się
Dokładnie - dla mnie po tych zmianach cen LR RWD jest bez sensu. Albo bardzo tani obecnie jak na to, co oferuje RWD za 189 900 minus możliwa dotacja. Albo Dual Motor za 219 900. No ale rozumiem, że dla kogoś, kto naprawdę ma w nosie 4x4 - LR RWD wciąż jest o 10k tańszy od AWD i ma te 30-40 km teoretycznie więcej zasięgu.
W M3 LR RWD jest też gorsze nagłośnienie. Pytanie co jeszcze.
 

eimi

Pionier e-mobilności
W M3 LR RWD jest też gorsze nagłośnienie. Pytanie co jeszcze.
Jesteś pewien że LR RWD nie ma wyposażenia LR?

W każdym razie w 3 LR słabo są rozwiązane głośniki z tyłu. W SR RWD włożysz wyższe rzeczy do bagażnika bo nie zawadzasz o wystające głośniki w półce. A audio w SR już jest całkiem przyjemne, w pewnych zakresach nawet lepsze niż w LR.
 

rowerek0000

Zadomawiam się
Jesteś pewien że LR RWD nie ma wyposażenia LR?

W każdym razie w 3 LR słabo są rozwiązane głośniki z tyłu. W SR RWD włożysz wyższe rzeczy do bagażnika bo nie zawadzasz o wystające głośniki w półce. A audio w SR już jest całkiem przyjemne, w pewnych zakresach nawet lepsze niż w LR.
Tak. Wpisali już na stronę że RWD ma gorsze, a AWD mają Premium. No i jeszcze na boczkach jest materiał a nie alkantarka jak w AWD.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Pytanie za ile będzie stary Y w wyprzedaży bo zrobiła się całkiem przyjemna przestrzeń cenowa między modelem 3 a Y

Tylko bazowy Y to jednak padaka z zasięgiem w porównaniu do bazowej 3.
Liczyłem, że gdzieś około 180k PLN ale teraz to ja już nic nie rozumiem z tej polityki Tesli. Sprzedaż aktualnych Y-ków była na kolanach ale teraz to już położy się plackiem zupełnie. Chyba, że za kilka dni wejdą takie obniżki na Y-ki że berety wszystkim pospadają.
 
Top