Łukasz Bąk z caroseria prywatnie kupił TM3

slaveq

Pionier e-mobilności
Ludzie, dajcie luz Bąkowi, jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda prawdziwy betonu to zapraszam na kanał Jacka balkana, to jest przykład hit, koleś jeszcze do niedawna ( ostatnio mniej, śmiem stwierdzić że już odpuścił) z wypiekami na twarzy, z radością cytował prezesów koncernów motoryzacyjnych którzy mówili że EV to zło, gdy wpadł mu jakieś raport z firmy motoryzacyjnej ( oczywiście takiej co jest z EV w czarnej dup..) co ganiła EV to robił z tego dogmat, liczył emisję CO2 na zasadzie EV: pełen cykl od kopalni, ICE: to co tylko leci z rury. No takie smaczki że hej. Kiedyś współpracowałem z jednym dziennikarze i powiedział mi że Jacek to taki poszukiwacz sensacji i tyle, no więc niektórzy tacy są, inni się zmieniają a dla innych jest już za późno.
Ale przecież on teraz robi recenzje EV i jakoś nie widziałem żeby specjalnie na nie psioczył (chyba że na chińskiego pickupa).
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Bo już do wszystkich dociera dokąd to zmierza. Strzelam że w statystykach na YouTube też wychodzi że w filmach o EV średni przychód za wyświetlenie jest większy( bogatsza grupa docelowa )mimo ich małej liczby a każdy kolejny film w tym temacie ma więcej wyświetleń. Więc mimo że w komentarzach wylewa się hejt i uszczypliwości to wiadomo że będzie tego coraz mniej. Jacek Balkan też zmienia front.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Bo już do wszystkich dociera dokąd to zmierza. Strzelam że w statystykach na YouTube też wychodzi że w filmach o EV średni przychód za wyświetlenie jest większy( bogatsza grupa docelowa )mimo ich małej liczby a każdy kolejny film w tym temacie ma więcej wyświetleń. Więc mimo że w komentarzach wylewa się hejt i uszczypliwości to wiadomo że będzie tego coraz mniej. Jacek Balkan też zmienia front.
Obstawiam, że wielu użytkowników ev ma youtube premium (sam mam i sobie chwalę), co znacząco wpływa na dochody z filmów. Co do zmiany frontu, to też uważam, że wielu dziennikarzy wkrótce zmieni zdanie. Ich zdanie idzie w zgodności z tym co jest dostępne w parku prasowym różnych marek.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Bo już do wszystkich dociera dokąd to zmierza. Strzelam że w statystykach na YouTube też wychodzi że w filmach o EV średni przychód za wyświetlenie jest większy( bogatsza grupa docelowa )mimo ich małej liczby a każdy kolejny film w tym temacie ma więcej wyświetleń.
Marek Drives twierdzi dokładnie coś odwrotnego - że ich filmów z testów elektryków nie chce oglądać nawet pies z kulawą nogą, no chyba że zrobią hejt...
 

ypl

Pionier e-mobilności
Marek Drives twierdzi dokładnie coś odwrotnego - że ich filmów z testów elektryków nie chce oglądać nawet pies z kulawą nogą, no chyba że zrobią hejt...
Ciekawe, ale to też wynika z tego, że kanały na youtube mają specyficznych odbiorców, których interesują konkretne treści. Pamiętam jak Wardęga wypalił się z prankami i stwierdził, że teraz te miliony subskrybentów będą oglądać jego nowe treści i wszedł w tematykę podróżniczą. Nakręcił nawet ciekawy film, ale nikt z jego widzów nie chciał tego oglądać, ten przykład pokazuje, że większość kanałów ma odbiorców których interesują konkretne treści.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Marek Drives twierdzi dokładnie coś odwrotnego - że ich filmów z testów elektryków nie chce oglądać nawet pies z kulawą nogą, no chyba że zrobią hejt...
ale bardzo często właśnie o to chodzi by prowokować. im więcej komentarzy tym większe zasięgi i do większej ilości ludzi to dociera i więcej zarabiają.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Marek Drives twierdzi dokładnie coś odwrotnego - że ich filmów z testów elektryków nie chce oglądać nawet pies z kulawą nogą, no chyba że zrobią hejt...

Bo tak było oglądalność tych filmów była słaba ale ostatnio zaczęło rosnąć i przychod na 1000 wyświetlen jest sporo większy, więc jest potencjał.
Świat się szybko zmienia. W zeszłym roku na wiosnę jak na rodzinnym obiedzie zapytałem szwagra czy mi załatwi ładowarkę do EV taniej to pożałowałem że spytałem taki hejt się wylał. Największy hejter jak odebrałem auto jesienią to przejażdżkę moja Teslą zakończył słowami "ale to się będzie pierdolić". Nie minął rok a teraz siedzi w inventory Tesli codziennie i szuka 3 w dobrej cenie. Bąk chyba mu zwinął bo na podobny egzemplarz polował xD
Wystarczy wejść w cenniki nowych aut a potem przyrównać do elektryka z dotacja oraz wziąć pod uwagę że jest nadwyżka z PV i wszystkie klocki same się ułożą.
 
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Bo tak było oglądalność tych filmów była słaba ale ostatnio zaczęło rosnąć i przychod na 1000 wyświetlen jest sporo większy, więc jest potencjał.
Świat się szybko zmienia. W zeszłym roku na wiosnę jak na rodzinnym obiedzie zapytałem szwagra czy mi załatwi ładowarkę do EV taniej to pożałowałem że spytałem taki hejt się wylał. Największy hejter jak odebrałem auto jesienią to przejażdżkę moja Teslą zakończył słowami "ale to się będzie pierdolić". Nie minął rok a teraz siedzi w inventory Tesli codziennie i szuka 3 w dobrej cenie. Bąk chyba mu zwinął bo na podobny egzemplarz polował xD
Wystarczy wejść w cenniki nowych aut a potem przyrównać do elektryka z dotacja oraz wziąć pod uwagę że jest nadwyżka z PV i wszystkie klocki same się ułożą.
Esencja, ja też mam dobrego przyjaciela z którym 22 lata się znamy, i też mnie tak próbuje grillować jak o motoryzacji rozmawiamy, ale już ostatnio mięknie, jak na argumenty zaczęliśmy rozmawiać, to został mu jeden - on uwielbia gang silnika i wydechu.
On lubi też track day na torze zrobić, i już dwa razy silnik wymieniał w aucie :LOL:
Czekam aż go zabiorę nową TM3P na tor, co wtedy powie :D
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Esencja, ja też mam dobrego przyjaciela z którym 22 lata się znamy, i też mnie tak próbuje grillować jak o motoryzacji rozmawiamy, ale już ostatnio mięknie, jak na argumenty zaczęliśmy rozmawiać, to został mu jeden - on uwielbia gang silnika i wydechu.
Ma swój urok, emulatorem się tego nie podrobi ;-)
On lubi też track day na torze zrobić, i już dwa razy silnik wymieniał w aucie :LOL:
Bywa, może "wada fabryczna" ;-)
Czekam aż go zabiorę nową TM3P na tor, co wtedy powie :D
Zwinności jak małe, lekkie auto spalinowe elektryki mieć nie będą. Fizyki nie oszukasz, mniejsza masa i byłoby super - może wersje "superleggiera" zaczną robić, ekstremalnie odchudzone ze wszystkiego :)
 
Top