M3P jako auto do zabawy?

lvlthn

Pionier e-mobilności
Dodam od siebie, że w przypadku M3P bardzo, bardzo ważne jest ogumienie i felgi.

Przy przyspieszeniach rzędu 3s ogromne znaczenie ma masa rotacyjna i jak opona się klei do asfaltu
Zmierzyłem na scanmytesla, i różnica przyczepności w oponach/felgach to nierzadko 0.3-0.4sek przy 0-100kmh

Tyle że tutaj jest dylemat, czy chcemy opony relatywnie dobre o niskim zużyciu energii(małe opory toczenia)
czy opony z świetną przyczepnością ale większym zużyciem energii

Inne przeróbki to już koszt i raczej na tor niż do codziennego przemieszczania się
 

AmiG

Zadomawiam się
Nikt ich nie dogonil :)
Nadal malo ktore auto za 250kzl robi 100 w 3,3sek.
Nie ma jeszcze M3P bo wola naprodukowac zwykle bo lepiej sie sprzedaja. Za 3-6 miesiecy bedzie nowy perf, ale ze zmianami takimi jak HL.
Ale pozyjemy zobaczymy, okres oczekiwania po zamowieniu jest fajny :)
oczywiscie ze ich dogonili
nie patrzymy tutaj na kase za model, tylko o performance bo to model performance
kiedys M3P zabijal wszystkich nawet drozszych rywali


dzisiaj jak wszyscy wskoczyli w 4x4 tesla jest po prostu szybka tesla
 

Ratt

Posiadacz elektryka
oczywiscie ze ich dogonili
nie patrzymy tutaj na kase za model, tylko o performance bo to model performance
kiedys M3P zabijal wszystkich nawet drozszych rywali


dzisiaj jak wszyscy wskoczyli w 4x4 tesla jest po prostu szybka tesla
To nie oglądaj się na trójkę tylko na S Plaida skoro nie patrzymy na kasę :)
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
oczywiscie ze ich dogonili
nie patrzymy tutaj na kase za model, tylko o performance bo to model performance
kiedys M3P zabijal wszystkich nawet drozszych rywali


dzisiaj jak wszyscy wskoczyli w 4x4 tesla jest po prostu szybka tesla
No, porównanie całkowicie z czapy.
Auto za 250-300k vs auta za 500-600+k


Bardzo wiarygodny test.
 

Waldek

Zadomawiam się
Tesla model 3 Performance będzie bardzo ładnie się spisywać na ciasnych torach lub imprezach typu superOES natomiast obiekty typu Poznań i Silesia szału nie ma. Osobiście wziąłbym long range awd z ew boostem na daily i dodatkowo wydał około 50tys na samochód dedykowany do zabawy na torze.
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
o czyli bajka, coraz bardziej lubię ten M3

ps wiem że ciężko to tak określić ale powiedzmy że wyjeżdżam z 90% bateri, i jest but w podłodze. Ile to przejedzie z 200km?
na torze to sadze się szybciej się zgrzeje niz się zasięg skończy więc się nie pytam.
Nyland opublikował ile TM3 przejedzie z butem w podłodze.

 

lvlthn

Pionier e-mobilności
No to różnica pomiędzy 170kmh a 200 jest przeogromna.

Mi się udało wielokrotnie pokonać dystans ~170km w ciągu 1h, 100%->20%
Zużycie na poziomie 30kwh/100km
 

Michal

Moderator
opory rosną w kwadracie prędkości ;)
Szybko licząc wychodzi +40% przy zmianie prędkości 170 - 200 km/h
 
Last edited:

refi1234

Posiadacz elektryka
Super, to test TM3P więc wyglada na to iz TM3LR zrobi z butem w podlodze (zatrzymujac sie na 200 km/h) ok 160-170 km teoretycznego zasiegu (100%->0%)
 

viallos

Pionier e-mobilności
W nocy w DE robiłem taki test i ładowałem się co 1h ... gorsze jest raczej to że hałas przy tych prędkościach jest praktycznie nie do zniesienia. Tak więc 2 rundy w okolicach 200km/h i głowa pęka więc dałem sobie spokój.
Na dłuższą metę w trasie ten samochód powyżej 160-170km/h jest nie do zniesienia.
 
Top