Magazyn z Tm3

zlp

Pionier e-mobilności
Mam takie 2. Nie z Tesli, a z KIA EV6. łączna pojemność ok. 140kWh. Z KIA, bo akurat takie używane akumulatory udało się kupić. Współpracują z falownikiem Deye 50kW jak oryginalne, jest pełna komunikacja dzięki sterownikowi EV-BPM
(to to niebieskie urządzenie w tablicy:
)
Nie mój post, ale pytaj, podpowiem.
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Mam takie 2. Nie z Tesli, a z KIA EV6. łączna pojemność ok. 140kWh. Z KIA, bo akurat takie używane akumulatory udało się kupić. Współpracują z falownikiem Deye 50kW jak oryginalne, jest pełna komunikacja dzięki sterownikowi EV-BPM
(to to niebieskie urządzenie w tablicy:
)
Nie mój post, ale pytaj, podpowiem.
Możesz podać listę kluczowych elementów instalacji w twoim magazynie energii ?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Więcej narazie powiedzieć nie mozemy
Więcej narazie pokazać nie mozemy

Po kiego wała taki filmik wrzucać
Na pewno nie po to, aby zabrać tak "konstrutywny" głos ja Twój powyżej.
A taki jaki zabrał np. Kolega @zlp
 
Last edited:

zlp

Pionier e-mobilności
Kompletna bateria z samochodu i sterownik EV-BPM. Ja mam zrobione specjalne szafy, ale można powiesić czy postawić całą baterię. Nie działa układ chłodzenia, ale nie ma też tak ogromnych prądów jak w samochodzie. Sterownik wykorzystuje oryginalne zabezpieczenia baterii. Więcej tutaj: https://ev-es.com/
 

zlp

Pionier e-mobilności
Baterie samochodowe to wysokie napięcie, więc falownik też musi być nie 48V, a wysokonapięciowy. Są tańsze od niskonapięciowych. Baterie w samochodzie potrafią dać bardzo dużo prądu, 50kW to żadne wyzwanie, co jest dużym plusem. Kupując używane baterie samochodowe przeważnie kupujesz nieco zdegradowane, ale mimo wszystko do samochodów idzie top jakości, więc wcale nie muszą być dużo gorsze od nowych, które można dostać na rynku.
 
Top