Majówka Wyprawa z Warszawy do Ustki

Michal

Moderator
Moim zdaniem jeśli zamierzasz jechać trochę wolniej to chyba najsensowniejsza trasa będzie z użyciem S7:
Warszawa -> Płońsk -> Mława -> Elbląg -> Kartuzy -> Słupsk -> Ustka
, z ładowaniem w połowie drogi na MOP Sople Wschód na Orlenie.

Po S7 możesz jechać 110-120 i spokojnie dojedziesz do ładowarki mając nawet zapas, więc w razie problemów możesz pojechać na drugą stronę S7 do MOP Sople Zachód albo do Elbląga na wolniejszą ładowarkę Energa (niestety to też jest obsługiwane przez aplikację Orlen). Z tego Orlena korzystałem dość dawno temu (ponad rok) ale używałem ładowarek Energa w okolicy słupska i Kartuz na przełomie roku i działały super.

 

JareG

Pionier e-mobilności

Attachments

  • Swiecie-Bytow-Slupsk-Ustka.jpg
    Swiecie-Bytow-Slupsk-Ustka.jpg
    418 KB · Liczba wyświetleń: 2
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Więc cenowo w najlepszym przypadku wyjdzie podobnie, bez ryzyka, że Lotos przerwie ładowanie w połowie, co podwoi stawkę.
Do tego ładowarki Lotosu są ponoć fatalne, jeśli chodzi o prędkość i niezawodność.
Nie ponoć tylko są. Zazwyczaj miałem lekko powyżej 30kW, można se było palnąć w łeb.. ale wtedy brali za to 25 zeta to można było strawić. Dziś, gdy biorą 59 zeta, to tylko jeśli Niebieski Szlak to stacja końcowa wycieczki, np. nad morzem - wpinasz grata i masz lekko 2h żeby wyskoczyć na plażę/molo 🤣 (ładujesz na maxa).
Dla mnie Niebieski Szlak się skończył, a trochę szkoda jeśli ktoś jeździł 3Miasto>Toruń>W-wa i/albo zuruck.

Pozdrawiam
 
Top