MG ma oferować baterie HV z bezterminową gwarancją

nabrU

Pionier e-mobilności
MG4, MG Maxus 7, MG Maxus 7 i MG Cyberster mają być oferowane z bezterminową gwarancją na układ bateryjny HV. Na razie tylko w Tajlandii...

 

vwir

Pionier e-mobilności
Tylko co to znaczy lifetime? Dodam, że w przypadku pamięci RAM do komputera „lifetime” oznacza „tak długo jak produkujemy ten model”. Czyli tak naprawdę relatywnie krótko, bo postęp w tej dziedzinie jest raczej szybki.
 

Makus

Posiadacz elektryka
Tylko co to znaczy lifetime? Dodam, że w przypadku pamięci RAM do komputera „lifetime” oznacza „tak długo jak produkujemy ten model”. Czyli tak naprawdę relatywnie krótko, bo postęp w tej dziedzinie jest raczej szybki.
W innym wątku ktoś wrzucał filmik wg którego Lifetime=1mln km.
 

staarek

Fachowiec
Albo są bardzo pewni siebie (swojej baterii) albo planują się zwinąć w ciągu kilku lat lub zrobić zmianę nazwy firmy/własności (jakiś nowy brand ) :rolleyes:

To sa ogolnie niezle baterie, MG uzywa CATL, a CATL to jak wiadomo powazny gracz na rynku baterii. Zrobilem w niecale 3 lata 80 tys km MG5 i Car Scanner Pro pokazuje prawie 95% SOH. Poza tym od kilku lat mocno sledze brytyjskie fora MG i nie natknalem sie na jakiekolwiek problemy uzytkownikow z bateriami HV, co np zdaza sie w VW.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
@staarek, jak już kiedyś pisałem, mam wrażenie, że w PL ludzie patrzą na MG jak kiedyś na jakieś koreańskie marki. W UK jeździ tego z kolei na pęczki (również ICE) więc MG ma trochę inną pozycję na rynku i doświadczenie eksploatacyjne większe.

Minał mi w tym artykule fakt, że ta gwarancja podobno obejmuje również już sprzedane samochody:

Moreover, the extended lifetime warranty privilege is offered to not just new but also current customers who own the 4 MG models.
 

staarek

Fachowiec
Minał mi w tym artykule fakt, że ta gwarancja podobno obejmuje również już sprzedane samochody:
Wow, to fajny ruch, nie spodziwalbym sie tego...
Wracajac jeszcze do MG, to mysle ze jeszcze troche czasu im zajmie zeby sie przebic na kontynencie, ale cenowo naprawde daja rade, wiec pewnie wiele osob to przekona. Zreszta SAIC poprzez MG wydaje mi sie ze chce troche ukryc chinskie pochodzenie tych elektrykow. Jak pisalem wczesniej, bateria jest of CATL, systemy bezpieczenstwa, MG Pilot od Boscha - dalej trzymam sie tego ze cena do jakosci jest swietna - jakosc materialow i blachy sa srednie ale poza tym nie mam wiekszych zastrzezen. Jest jeszcze kwestia wygladu, MG5 zwlaszcza (pre-lift) jest po prostu brzydki, to samo MG ZS, ale MG4 juz calkiem znosne.
W Londynie widuje ogromna ilosc MG na taksowkach/uberach, wiec wyglada na to ze sprawdzaja sie przy wiekszych przebiegach.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
@staarek, jak już kiedyś pisałem, mam wrażenie, że w PL ludzie patrzą na MG jak kiedyś na jakieś koreańskie marki.
No co Ty, koreańskie marki już dawno udowodniły swoją wysoką wartość.

MG, wraz z innymi chińskimi markami, w Polsce udowadniają coś przeciwnego.
Tj. że sprzedają je badziewiarze, w sposób adekwatny do handlu pietruszką (względnie typowo chińskimi produktami w rodzaju jednorazowych plastikowych zabawek), a nie samochodami.

Zarówno sprzedaż, finansowanie, ale jak się okazuje również dostarczanie aut, to jakieś nieskoordynowane i pozbawione nadzoru zabawy, a nie poważna działalność.
Ewidentnie pachną szybkim zwinięciem się z naszego rynku, gdy okaże się, że sprzedaż nie idzie tak jak planowano, co już wiele chińskim firm wykonało w Europie.

Nawet jeśli sam produkt byłby całkiem niezły, to nie będzie jak tego sprawdzić, bo warunki w jakich jest to sprzedawane, praktycznie zniechęcają do zakupu.

A już szczególnie gdy się pomyśli, że kiedyś trzeba będzie to odsprzedać....
 
Last edited:

nabrU

Pionier e-mobilności
No co Ty, koreańskie marki już dawno udowodniły swoją wysoką wartość.

Nie wiem ile masz lat, ale w latach 80-tych zeszłego wieku taka KIA czy Hyundai miały podobne 'branie' i opinię w PL jak dzisiaj MG...

MG, wraz z innymi chińskimi markami, w Polsce udowadniają coś przeciwnego.
Tj. że sprzedają je badziewiarze, w sposób adekwatny do handlu pietruszką (względnie typowo chińskimi produktami w rodzaju jednorazowych plastikowych zabawek), a nie samochodami.

I wszystko się zgadza, bo ci 'badziewiarze' (jak napisałeś) to nasi rodacy, którzy ten handel tak zorganizowali. Stąd twoja pesymistyczna opinia. Uwierz mi (a jest nas już tu 2 z UK, którzy mogą to potwierdzić), że to wygląda kompletnie inaczej w UK i MG definitywnie należy tutaj do 'mainstreamu' jeśli idzie o EV.

W innym wątku kolega @Makus czeka na MG4 XPower i się nie może doczekać, w UK ta wersja jest dostępna prawie od ręki u większości dealerów MG. Widzisz różnicę?

Następny przykład to SuC Tesli: na Zachodzie powstają, a w PL nie. Też wina Amerykanów, czy może Polaków z UDT, energetyki czy wreszcie z jakiegoś polskiego kontraktora Tesli co te SuC ogarnia lokalnie?
 
Top