chess_m

Posiadacz elektryka
Dobry wieczór,

Wpiszcie tytuł wątku w google :)

Jak obstawiacie ceny?

Na szybko przeliczyłem ze słowackiego cennika i przy kursie EUR/PLN 4,65 oraz uwzględniająć różnice w stawkach VAT
wyszło mi 157k za wersję z baterią 51kWh i 179k za ichniego long range (64kWh)
--
Pozdr, Marek
 

nabrU

Moderator
Ale MG robi kilka elektryków, więc mówiąc o cenie warto by podać model.
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Ale MG robi kilka elektryków, więc mówiąc o cenie warto by podać model.
Sorry, oczywiście chodziło o MG4.
Pomijając modele ICE i hybrydy, na stronie słowackiego oddziału anonsują już także MG5, ale na razie bez ceny.
 
Last edited:

chess_m

Posiadacz elektryka
Ja także jestem bardzo ciekawy jak to auto wygląda w realu. Na papierze (stosunek oferowanych parametrów do ceny) jest super ale dobrze by było aby się po prostu podobało :)

Ciekawi mnie także, jaki wpływ pojawienie się MG w naszym kraju będzie mieć na VW, Skodę, Renault czy marki Stelantis. Jak w tytule innego wątku założonego przez @nabrU rozsądnie wyceniony MG4 może by ID 3 killerem ale to samo może dotyczyć elektrycznego Megane, czy produktów Stelantis.

Porównanie MG4 60 kWh z ceną ok 180k do np E308 za 197k raczej zniechęca do produktu Stelantis.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Czym wy się jaracie? Wersja long rangę z baterią 60kwh to ma być hit? Widziałem na żywo i tyłka nie ukrywa. Konkurencja ma auta z bateriami koło 75 kWh i jest to przepaść, jak to chinol będzie niedopracowany, będą wady za które byście inne auta zjechali z błotem, no ale widzę że lud ma parcie aby zostać chińską kolonią i kupi każde ścierwo jak będzie trochę tańsze.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Megane 60kWh kupisz za mniej niż 180k. No nic - zobaczymy ceny to będziemy dyskutować. Widziałem MG4 na żywo ale na drodze w ruchu, więc nie miałem jak dokładnie obejrzeć. Stylistyka dupy nie urywa.
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Na razie się nie jaram tylko szykuję popcorn i będę czekać na oficjalne info i co ważne polski cennik.
Co do wyglądu to może nie urywa ale też mocno szpetne nie jest. Osobiście chciałby obejrzeć na żywo
i może się przejechać jak już pokażą się demówki.
60 kWh to oczywiście nie hit ale umówmy się że mamy auto porównywalne z Niro 64 ID.3 58 czy Megane 60, które może cennikowo być 10-20% tańsze od tej konkurencji. Oczywiście konkurencja może zacząć mniej lub bardziej kusić rabatami.

Kto wie może wysyp rabatowanych Meganek na otomoto to nie tylko czyszczenie stocku ale i obawa przed wejściem MG?

Co do chińskiej jakości to oni zdaje się trochę tego nasprzedawali no na wyspach jak pisał @nabrU i o większych problemach jakoś nie słychać.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Na razie się nie jaram tylko szykuję popcorn i będę czekać na oficjalne info i co ważne polski cennik.
Co do wyglądu to może nie urywa ale też mocno szpetne nie jest. Osobiście chciałby obejrzeć na żywo
i może się przejechać jak już pokażą się demówki.
60 kWh to oczywiście nie hit ale umówmy się że mamy auto porównywalne z Niro 64 ID.3 58 czy Megane 60, które może cennikowo być 10-20% tańsze od tej konkurencji. Oczywiście konkurencja może zacząć mniej lub bardziej kusić rabatami.

Kto wie może wysyp rabatowanych Meganek na otomoto to nie tylko czyszczenie stocku ale i obawa przed wejściem MG?

Co do chińskiej jakości to oni zdaje się trochę tego nasprzedawali no na wyspach jak pisał @nabrU i o większych problemach jakoś nie słychać.
Jasne, powodzenia przy odsprzedaży po kilku latach...
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Za parę lat może być wiekszy wybór Chinczyków niż "starej motoryzacji", szczególnie europejskiej, która mocno zaspała.
 
Top