Michelin e-primacy R18 - na mokrej drodze

nabrU

Moderator
Tak dla informacji (bo mi wczoraj założono nową parę): nowe e-Primacy mają bieżnik zaledwie 6mm, a moje 'stare' po 50k km mają 4mm
 

jarqu

Posiadacz elektryka
a czemu nowe założono po takim czasie?
 

nabrU

Moderator
a czemu nowe założono po takim czasie?

 

eimi

Pionier e-mobilności
e-primacy w Scenicu jednak na mokrym podobny dramat.

PilotSport EV w Xpengu AWD na mokrym - gubi trakcje i ogranicza moc, podczas gdy tesla AWD na hankookach w tych samych warunkach idzie jak przecinak bez gubienia trakcji, fakt że Xpeng jest szybszy ale przez gubienie trakcji wolniej przyspieszał od tesli.

Coś z tymi michelinami jest na rzeczy i to nie jest kwestia homologacji T0/T2
 

jarqu

Posiadacz elektryka
zobaczę jak moje gąbki sie trzymają jak bede zmieniał na zime.
 

solik

Pionier e-mobilności
Pierwsza jazda w deszczu - no lipa, na niektorych zakretach jak jazda na lysych calorocznych Pirelli w RWD podczas sniegu

Ruszanie z butem tez czuc ze wszystkie kola miela, gdyby nie pomoc przedniego silnika to juz w ogole wstyd

Teraz mniej jezdze i spokojniej to sie przemecze ale na calorocznych Pirelli SF2 wrazenia byly o wiele lepsze, chyba na zime wjada SF3 (jak posiadacz HL w Japonii sie zdecydowal gdzie w jego rejonie ciagle pada) i pewnie zostana jak nie beda zbyt glosne
 
Top