vwir
Pionier e-mobilności
A nie przyszło ci do głowy, że to wynika z tego, że te baterie NIE są wykonane w tej samej technologii?No to powiedz Nissanowi, żeby ładował baterię szybciej niż Tesla w SR......
A nie przyszło ci do głowy, że to wynika z tego, że te baterie NIE są wykonane w tej samej technologii?No to powiedz Nissanowi, żeby ładował baterię szybciej niż Tesla w SR......
Wisi mi to i powiewa.A nie przyszło ci do głowy, że to wynika z tego, że te baterie NIE są wykonane w tej samej technologii?
W ogóle o tym ani przez moment nie mówiłem.Jeśli nie rozumiesz co to jest technologia wykonania baterii i jakie C mogą przyjmować w zależności od technologii
Dyskusja nie ma żadnego sensu, bo Ty usiłujesz gadać o zupełnie czym innym.to ta dyskusja nie ma żadnego sensu.
I dlatego nikt o niej nie gada.Tesla SR i LR też nie ma tej samej technologii baterii. BARDZO nie ma.
Nie ważne kto zaczął, macie się pogodzić i sobie podać ręce!!!W ogóle o tym ani przez moment nie mówiłem.
I nadal nie zamierzam.
Dyskusja nie ma żadnego sensu, bo Ty usiłujesz gadać o zupełnie czym innym.
I nawet nie silisz się na zrozumienie, o czym ja gadam.
I dlatego nikt o niej nie gada.
Poza Tobą, gadającym z samym sobą w kółko.
Żeby tylko się kłócić dla samego kłócenia.
Mnie to nie bawi.
EOD
Bardzo celnie wypunktowałes wiele istotnych elementów . Cenne są wskazówki od kogos kto jezdził juz troche takim autem w różnych warunkach . Nie była to jazda wyłącznie 1 dniowa lub sponsorowana od jakiegos blogera .. Do auta trzeba się tez przyzwyczaic , wyczuc i poznac przede wszystkim jego tajemnice. Jesli miałbys teraz jeszcze raz wybierac i byłby to wybór miedzy Ioniq 5 czy nowa Tesla Model 3 Standard to wybrałbys ....... ? I dlaczego ?
Ps .Jaki masz kolor Ioniqa i czy wybrałbys jeszcze raz ten sam ?
Właśnie jak napisałem wyżej obecnie mam zamowienie na TMY ale nie łapie się na dotacje ( limit dla firm 225 brutto w moim przypadku ) i kolejnego Hyundai za to nie kupię wiec jak najbardziej rozważam obecnie Tesle i to właśnie TM3 jako ze cena pasuje i TMY RWD . W Tesli wiele się zmienia jak posłuchać na YT Bjorna Nylanda to ! O dziwo nowa wersja TMY z mała bateria jest wg niego super cicha i komfortowa , najcichsza z Tesli wg niego ale czasami można wyrwać TM3 LR w cenie 225 i to bardzo mocno rozważam.Nie zwalaj nic na mnie !!! Nie bądz baba i bierz swoje winy na własną klate .Spodobało mi sie porównanie @Master w którym opisał plusy i minusy swego Ioniqa 5 . Poprosiłem @Master , a nie Ciebie @nabrU zeby porównał jeszcze Ioniqa 5 do Tesla Model 3 ze względu na to , że cena obu samochodów przekracza 200 000 zł ( w gruncie rzeczy jest podobna ) . Ioniq 5 jest również co trzeba podkreslic autem mocno awangardowym . Jest więc dylemat co wybrać . Tesla Model 3 ze względu na swoją popularnosc wyznacza pewien standard i trend w elektrykach . Po prostu mimowolnie kazdego elektryka porównujemy do Tesla model 3 .Nie mozna zaś tego powiedziec o np. Renault Megane , Vw Id 3 czy innych markach . Zwyczajnie nie maja takiej NOSNOSCI i ROZPOZNAWALNOSCI jak Tesla która co chyba kazdy przyzna gra 1 sze skrzypce w elektrykach .
Zasięg , cena , długosc , szerokosc , kolor nie mają w tym przypadku dla mnie zadnego znaczenia . Bardziej zastosowane rozwiązania w obu modelach gdyz uwazam , ze to dwa bardzo konkurencyjne wobec siebie samochody pod względem nowych rozwiązan i zastosowanych technologii. Analogicznie jak w telefonach komórkowych Apple kontra Samsung Galaxy S
Kapewu ?![]()
Tesla Y a 3 to zupełnie inne samochody więc lekko mnie dziwi że zamiennie zastanawiasz się miedzy nimi bo jednak Y jest o wiele większy w rzeczywistości i pojemniejszy. A co do TM3 to o dziwo od kilku dni nie ma nic dostępnego na inwentory Tesli. Czyżby to znaczyło że przygotowywują odświeżoną wersję więc nie zamawiają z fabryki stockowych egzemplarzy obecnej wersji?Właśnie jak napisałem wyżej obecnie mam zamowienie na TMY ale nie łapie się na dotacje ( limit dla firm 225 brutto w moim przypadku ) i kolejnego Hyundai za to nie kupię wiec jak najbardziej rozważam obecnie Tesle i to właśnie TM3 jako ze cena pasuje i TMY RWD . W Tesli wiele się zmienia jak posłuchać na YT Bjorna Nylanda to ! O dziwo nowa wersja TMY z mała bateria jest wg niego super cicha i komfortowa , najcichsza z Tesli wg niego ale czasami można wyrwać TM3 LR w cenie 225 i to bardzo mocno rozważam.
Twojej pytanie Ioniq 5 / tesla 3 jak najbardziej na miejscu bo właśnie tp rozważam ale główny argument to ekonomia żeby kupić tak aby dostać dotacje
Jestem świeżym posiadaczem TMY i Ioniq 5 , bez dwóch zdań Ioniq 5 bardziej komfortowy jeśli dołożymy do tego dużo lepsze siedzenia to jest wyczulona 4 literami różnica. TMY jest bardziej sportowy i na zakrętach lepszy , ale akurat zawieszenie lepsze w Ioniq.Jak z komfortem jazdy, w Tesli jak w taczce czuć każdą nierówność.
Mam Ioniq jako kolejnego oprócz Mazda Mx 30
Wersja AWD full wypas 2021
Plusów jest mnóstwo odkrywanych po kilku miesiącach nawet.
Moje ulubione PLUSY
- podwójne klejone szyby przod i tył - nie tylko akustyka ale co ważne komfort cieplny zima , różnica ogromna , dzieci jadą lekko ubrane a szyba nie jest zimna jak zwykle
- pochylana i przesuwana kanapa , wygoda do podróży i powiększenie bagażnika , za kanapa tworzy się olbrzymia przestrzeń jak przesuniesz do przodu , tam schowałem buty narciarskie i narty córki i żony (140cm dl )
- kamerki przy załączeniu kierunkowskazu
- duża moc 305km i tryb każdy eko tylko napęd tył lub sport 50/50 AWD
- ipedal - to jest mega i olbrzymia moc rekuperacji
- wykończenie schludne i czyste
- HUD
- mały frunk
- dobra wentylacja nic nie paruje i jest czym oddychać w 4-5 osób
- wygodne fotele i wygodna jazda nie za twarda nie za miękka
- bardzo stabilnie jedzie , leży idealnie na drodze przy każdej prędkości
- fajna aplikacja do obsługi
- wygląd auta z zew mega w środku ciut gorzej ale tez spoko
ale największy PLUS - to V2L
Dwa dni temu zasilalem wybrane obwody w domu z Ioniq 5 - zużyłem przez 8 godzin braku prądu 4,6 kWh , pracował czajnik / płyta indukcja przenośna, dwa piece gazowe , oświetlenie awaryjne
MINUSY takie z marszu podane
- promień skrętu za duzy
- brak apple car play bezprzewodowego
- brak usb c
- troche słaby system multimedialny / navi - jest bogato ale staroswiecko , nie muli ale Np googli Maps nie wrzuca na HUD , słabo podpowiada ładowarki
- model 2021/2022 nie ma podgrzewania baterii zima na żądanie ( gdy wybierany navi ładowarkę )
- bagażnik umiarkowanie duzy ( można powiększyć)
- brak programowania kilka włączen w ciagu dnia ładowania ( gdy masz taryfa nocna i w ciagu dnia taniej ) można tylko jedna strefa
- brak wycieraczki tylnej szyby - no jakoś nie mogę bez niej
Ogólnie auta super , hyundai wrzucił tu wszystko
Co potrafil
mam zamienienie na tesle ale się waham czy nie lepszy drugi Ioniq 6