Mam Ioniq jako kolejnego oprócz Mazda Mx 30
Wersja AWD full wypas 2021
Plusów jest mnóstwo odkrywanych po kilku miesiącach nawet.
Moje ulubione PLUSY
- podwójne klejone szyby przod i tył - nie tylko akustyka ale co ważne komfort cieplny zima , różnica ogromna , dzieci jadą lekko ubrane a szyba nie jest zimna jak zwykle
- pochylana i przesuwana kanapa , wygoda do podróży i powiększenie bagażnika , za kanapa tworzy się olbrzymia przestrzeń jak przesuniesz do przodu , tam schowałem buty narciarskie i narty córki i żony (140cm dl )
- kamerki przy załączeniu kierunkowskazu
- duża moc 305km i tryb każdy eko tylko napęd tył lub sport 50/50 AWD
- ipedal - to jest mega i olbrzymia moc rekuperacji
- wykończenie schludne i czyste
- HUD
- mały frunk
- dobra wentylacja nic nie paruje i jest czym oddychać w 4-5 osób
- wygodne fotele i wygodna jazda nie za twarda nie za miękka
- bardzo stabilnie jedzie , leży idealnie na drodze przy każdej prędkości
- fajna aplikacja do obsługi
- wygląd auta z zew mega w środku ciut gorzej ale tez spoko
ale największy PLUS - to V2L
Dwa dni temu zasilalem wybrane obwody w domu z Ioniq 5 - zużyłem przez 8 godzin braku prądu 4,6 kWh , pracował czajnik / płyta indukcja przenośna, dwa piece gazowe , oświetlenie awaryjne
MINUSY takie z marszu podane
- promień skrętu za duzy
- brak apple car play bezprzewodowego
- brak usb c
- troche słaby system multimedialny / navi - jest bogato ale staroswiecko , nie muli ale Np googli Maps nie wrzuca na HUD , słabo podpowiada ładowarki
- model 2021/2022 nie ma podgrzewania baterii zima na żądanie ( gdy wybierany navi ładowarkę )
- bagażnik umiarkowanie duzy ( można powiększyć)
- brak programowania kilka włączen w ciagu dnia ładowania ( gdy masz taryfa nocna i w ciagu dnia taniej ) można tylko jedna strefa
- brak wycieraczki tylnej szyby - no jakoś nie mogę bez niej

Ogólnie auta super , hyundai wrzucił tu wszystko
Co potrafil

mam zamienienie na tesle ale się waham czy nie lepszy drugi Ioniq 6